سلیمی: برای تنوع ظاهرم را تغییر دادم/ نمی‌دانم وزنم کم شده یا زیاد!

فقط برای تنوع ظاهر خودم را تغییر دادم و شاید در آینده دوباره به وضعیت ظاهری قبلی خودم بازگردم.

به گزارش ایسکانیوز ، بهداد سلیمی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین کشورمان در خصوص وضعیت تمرینات، گفت: ما 4 هفته اردوی خیلی خوب را پشت‌سر گذاشتیم، تمرینات خیلی خوبی را در این مدت انجام دادیم و به نوعی آن عقب‌ماندگی که به خاطر تغییر در آغاز اردوها داشتیم، در اردوی ورزقان تا حدودی جبران کردیم و الان هم ادامه آن اردو در تهران تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و همه بچه‌ها با هدف و با انگیزه کار می‌کنند و امیدوارم مشکل خاصی و مصدومیتی برای بچه‌ها ایجاد نشود تا بتوانیم در مسابقات جهانی آمریکا با صد درصد آمادگی حضور پیدا کنیم.

وی در خصوص حضورش در لیگ وزنه‌برداری، افزود: من فعلاً با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام. تیم‌های ذوب آهن و ملی حفاری که جزو تیم‌های خیلی خوبی بودند و خوب هزینه می‌کردند امسال متأسفانه حاضر به تیم‌داری نشدند و اکثر بچه‌های تیم ملی به جز آنهایی که سرباز هستند مشکل دارند و قراردادی نمی‌توانند ببندند.

سلیمی در خصوص وضعیت ظاهری خودش، گفت: چیز خاصی نیست و فقط به خاطر تنوع به این شکل در آمده‌ام و دوباره شاید مدتی بعد به ظاهر قبلی خودم بازگردم و این کار من دلیل خاصی نداشت.

وی در خصوص کادر فنی جدید اظهار داشت: تغییرات در کادر فنی به صلاحدید فدراسیون و شورای فنی بوده است و به تبع آن ما هم به عنوان یک ورزشکار از این تصمیمات فدراسیون تبعیت می‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. راه و مسیری که باید طی شود همان راه و مسیر است ولی در این مسیر عده‌ای امروز به ما کمک می‌کنند و عده‌ای ممکن است فردا به ما کمک کنند و این تغییر و تحولات به نظر من نباید در کار یک ورزشکار حرفه‌ای خللی ایجاد کند و نباید برای او یک مشکل و حاشیه‌ای ایجاد کند و من هم به عنوان یک ورزشکار در کنار بقیه ورزشکاران از تصمیمات فدراسیون پیروی می‌کنم و هر کسی را که فدراسیون انتخاب کند من با او کار می‌کنم.

سلیمی در خصوص سلامت جسمانی و مشکل زانوی خودش، گفت: خدا را شکر شرایط زانوی من خوب است. بعد از مدتی که استراحت کردم بعد از مسابقات المپیک و به خاطر شرایط مصدومیتم مجبور شدم یک استراحت 3 یا 4 ماهه‌ای را داشته باشم و وقتی تمرینات خودم را آغاز کردم به شدت زانویم اذیتم می‌کرد ولی رفته رفته زیرنظر دکتر نوروزی تمریناتی که ایشان دادند را انجام دادم و شرایطم بهتر شده و امروز مشکل خاصی ندارم و اگر به این منوال پیش برویم می‌توانم به مسابقات جهانی برسیم.

وی در خصوص وزن خودش افزود: من خیلی وقت است وزن خودم را نکشیده‌ام و نمی‌دانم که وزنم کم شده است یا زیاد.

سلیمی در خصوص کادر فنی و اینکه سرمربی بیشتر با او در ارتباط است تصریح کرد: کادر فنی برای همه ورزشکاران وقت می‌گذارد و با همه بچه‌ها کار می‌کند و هر کسی که وزنه‌های سنگین‌تری را می‌زند در آن لحظه سرمربی او را راهنمایی می‌کند و قطعاً ورزشکاران دیگر که وزنه‌های سنگین‌تری را می‌زنند آنها را هم راهنمایی می‌کند. من تلاشم را می‌کنم رشته ما یک رشته رکوردی است قول رکورد زدن و مدال گرفتن کمی سخت است ولی تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه را بگیرم و انشاءالله این تلاش‌ها نتیجه دهد. من به مسابقات داخل سالن اعزام نمی‌شوم.

وی در خصوص حضورش در مراسم تحلیف رئیس جمهور اذعان داشت: به هر حال مسئولان به ما لطف دارند و در نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی من را قابل دانستند و به عنوان نماینده خانواده ورزش کشور به همراه آقای دایی، آقای مرادی، باقری و پروین بنده را قابل دانستند و به این مراسم دعوت کردند و من هم با کمال افتخار در این مراسم شرکت کردم.

602

کد خبر: 824506

وب گردی

وب گردی