هزار شماره انتشار هفته نامه حزبی نشانه رشد مردم سالاری در کشور است

مدیر موسسه مطبوعاتی شما تاکید کرد : برگزاری مراسم شکرانه انتشار هزارمین شماره هفته نامه شما نوعی جشن بلوغ و نشانه رشد روند تحقق مردم سالاری دینی در کشور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز محمد مهدی اسلامی مدیر موسسه مطبوعاتی شما در مراسم انتشار هزارمین شماره ارگان حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سابقه انتشار هفته نامه شما از بهمن 1375 گفت: انتشار منظم هفته نامه بر اساس مواضع حزب موجب شفافیت دیدگاه ها و وفاداری بهتر بر عهدی است که با مردم می بندیم.

محمد مهدی اسلامی افزود: امیدواریم روزی برسد که فضای سیاسی کشور با جریانهایی تعریف شود که همگی در چهارچوب قانون احزاب تعریف شوند و بر مدار مطبوعاتی شفاف ساز، پاسخگوی افکار عمومی درباره دیدگاه های حزب شان باشند.

مدیر موسسه مطبوعاتی شمابه سخنان یکی از خبرنگاران حاضر در مراسم اشاره کرد که مدعی سکوت حزب موتلفه در برابر اقدامات احمدی نژاد بود و گفت: کافی است به صفحات اول انتقادی هفته نامه شما از احمدی نژاد که هنوز در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود رجوع کنید تا ببینید حزب از پیشگامان نقد اشتباهات وی بوده است.

همچنین در حاشیه مراسم هزارمین شماره هفته نامه شما و روز خبرنگار، محمد مهدی اسلامی با تأیید سخن محمدنبی حبیبی که وجود اختلاف در یک حزب سیاسی را طبیعی دانست، گفت: همانطور که ایشان بیان کردند، ما برای برون رفت از اختلافات راه حل مشخص داریم و رجحان خرد_جمعی بر خرد فردی و اقناع اقلیت توسط اکثریت اصلی‌ترین مفاهیم مورد اتکای حزب موتلفه اسلامی در این مسیر است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی برداشت برخی رسانه‌ها از سخنان حبیبی که اختلاف مذکور را اختلاف شخص میرسلیم با حزب تلقی کردند، را نادرست دانست و افزود: جناب آقای میرسلیم در انتخابات خود را ملزم به مصوبات شورای مرکزی دانست و هیچ گاه نظر فردی را بر نظر اکثریت مقدم نکرد.

اسلامی فضاسازی برخی رسانه ها که مدعی شکاف_نسلی در حزب شده بودند را نادرست دانست و اظهارداشت : در مباحثی که اکثریت و اقلیت در شورای مرکزی شکل می گیرد، همواره شاهد طیف گوناگون سنی اعضا هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: نظر مرحوم عسگراولادی به عنوان چهره ای که صاحب کرسی نمایندگی ولی فقیه بود، ضرورت تشکیل اقلیت و اکثریت در حزب برای رشد بود و او خود بارها به تقویت اقلیت می پرداخت تا مسیر تضارب آرا در حزب باز بماند. لذا بر خلاف برخی برداشت ها، اختلاف نظر در حزب امری جدید نیست و همواره مسیر کمال را پیش روی ما قرار داده است.

کد خبر: 824558

وب گردی

وب گردی