طهرانچی دانشمند برجسته‌ی فیزیک هسته‌ای است

با پیشنهاد فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و تایید علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی ، محمدمهدی طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد.

طهرانچی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، استاد تمام فیزیک و یکی از برجسته ترین دانشمندان هسته ای کشور است که پیش از این برای حدود 5 سال، مسئولیت دانشگاه شهید بهشتی را بر عهده داشته است.

دکتر علی اکبر ولایتی در توضیح این انتصاب گفت: با توجه به این که اقای دکتر محمد مهدی طهرانچی که از دانشمندان برجسته فیزیک هسته ای هستند و از ابتدای تصدی اینجانب در مرکز تحقیقات استراتژیک ؛با حفظ سمت رئیس دانشگاه شهید بهشتی به عنوان معاون علمی و فناوری مرکز تحقیقات استراتژیک هم منصوب شد و توفیقات فراوانی را همزمان در معاونت علمی و فناوری مرکز تحقیقات استراتژیک و ریاست دانشگاه شهید بهشتی داشته است و شایستگی عهده داری این مسئولیت سنگین را داشته و لذا با پیشنهاد انتصاب ایشان موافقت شد.

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود : امیدواریم با مدیریت خوب و توانمندی دکتر طهرانچی، شاهد ارتقاء کیفی فعالیت های آموزشی و پژوهشی در مجموعه های دانشگاه آزاد اسلامی تهران باشیم.

مجموعه های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیش از سیصد هزار دانشجو از مجموعه های بزرگ دانشگاهی است.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 824562

وب گردی

وب گردی