برنامه دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجویان خارجی

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به توانمندی های این دانشگاه در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی بر جذب دانشجویان خارجی تاکید کرد و گفت: در اهداف و ماموریت های بلندمدت دانشگاه پیام نور جذب دانشجویان خارجی از اولویت‌های این دانشگاه است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فراهانی در بازدید از مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه پیام نور با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های دانشگاه و حضور در اقصی نقاط دنیا و نیز با توجه به تصویب هاب بین المللی دانشگاه در برنامه ششم، انتظار می‌رود این دانشگاه در زمینه توسعه زبان فارسی و جذب دانشجوی خارجی بتواند بیش از بیش فعالیت کند.

دکتر علیزاده مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه جذب دانشجویان خارجی از اولویت‌های دانشگاه پیام نور است گفت: طبق برنامه توسعه باید ۵۰ هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های کشور جذب شوند که با توجه به پتانسیل موجود در دانشگاه پیام نور و مراکز آن در اقصی نقاط کشور این دانشگاه می‌تواند نقش مهمی در جذب این دانشجویان ایفا نماید.

وی همچنین از مسئولان دانشگاه پیام نور برای تاسیس مرکز آموزش زبان فارسی و برگزاری دوره های دانش افزایی برای دانشجویان خارجی تقدیر کرد.

براساس این گزارش، در این بازدید دکتر کریمی رئیس بخش ادبیات و زبانهای خارجی و دکتر احمدخانی سرپرست مرکز آموزش های زبان فارسی دانشگاه نیز حضور داشتند.

200/202

منبع: ایسنا

کد خبر: 824665

وب گردی

وب گردی