آزاده نامداری دستگیر شده است؟

با توجه به اخبار ضد و نقیض درباره دستگیری آزاده نامداری، مدیرکل زندان های تهران درباره دستگیری این مجری زن تلویزیون، می گوید: از دستگیری آزاده نامدارى اطلاع ندارم. من فقط گفته ام که وی وارد زندان های تهران نشده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سه شنبه، 17 مرداد ماه آزاد نامداری وارد تهران شد، همین خبر باعث شد تا موجی از اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی منتشر شود.

یکی از خبرهای منتشر شده درباره این مجری تلویزیون که به تازگی با حواشی فراوانی همراه بوده، دستگیری در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به محض ورود به تهران است.

در خبری که در یکی از کانال های سینمایی مبنی بر دستگیری نامداری منتشر شده، اینگونه عنوان شده است که؛ یکى از مسئولان فرودگاه امام (ره) خبر دستگیری آزاده نامداری را تائید کرد اما اینکه این مجرى تلویزیون آزاد شده یا نه اطلاعى در دست نیست.

اما صبح امروز، چهارشنبه، 18 مرداد ماه، مصطفی محبی، مدیر کل زندان های استان تهران در نشست خبری خود درباره دستگیری آزاد نامداری، در فرودگاه، گفت: چنین چیزی را نداشتیم.

هر چند که محبی در گفت و گویی پس از این نشست اعلام کرده است: از دستگیری آزاده نامدارى اطلاع ندارم. من فقط گفتم که وی وارد زندان های تهران نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، چندی پیش حضور آزاده نامداری به همراه خانواده در کشور سوئیس برای این مجری تلویزیون حاشیه هایی را به همراه داشت.

501

کد خبر: 824685

وب گردی

وب گردی