فشنگچی: پرسپولیس همیشه تیمی قوی بوده/ شرایط مان نسبت به سوپرجام خیلی بهتر است

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: حساسیت زیاد منجر به قشنگ شدن بازی می شود، چرا که بازیکنان نفت انگیزه زیادی هم برابر پرسپولیس دارند.

امیرحسین فشنگچی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص دیدار حساس تیمش برابر پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس همیشه تیمی قوی بوده و هست و قرار گرفتن جلوی این تیم بزرگ حساسیت های ویژه خودش را دارد. تیم ما هم در این دو دیدار اول با وجود همه مشکلاتی که گریبانگیر تیممان بود عملکرد خوبی داشت. نفت روز به روز کاملتر و هماهنگتر خواهد شد و در دیدارهای پیش رو قویتر ظاهر می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه من روز گذشته با مصدومیت مواجه شدم و این دیدار را از دست دادم. فکر می کنم دو هفته ای از میادین دور باشم ولی باید پزشک نتایج MRI را ببیند و نظر قطعی دهد. امیدوارم بچه ها در این بازی موفق باشند؛ تیم ما هم در این دو بازی نشان داده بد نیست و روز به روز کاملتر و بهتر هم می شود. حساسیت زیاد منجر به قشنگ شدن بازی می شود، چرا که بازیکنان نفت انگیزه زیادی هم برابر پرسپولیس دارند. نفت دیگر نفت سوپرجام نیست، شرایطمان نسبت به سوپرجام خیلی بهتر شده است.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در خصوص مشکلات مالی تیم افزود: فکر می کنم این مشکلات در حال حل شدن است. فردا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت می شود و اوضاع هم بهتر خواهد شد. ما امسال یکی از نمایندگان ایران در آسیا هستیم و تمام تلاشمان بر این است بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. لیگ ایران یک ماه تعطیل است و این بهترین فرصت برای جذب بازیکن تاثیرگذار و آمادگی از لحاظ مالی است تا بتوانیم موفق باشیم. در آسیا دیدارهای سختی پیش رو داریم.

601

کد خبر: 824724

وب گردی

وب گردی