جنگ ستارگان در آزادی تلفات می دهد؟/ پارس جم جنوبی صدر را در اصفهان رها می کند؟

روز دوم از هفته اول لیگ برتر روز جمعه با دیدار مرگ و زندگی بین استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد؛ در سایر بازی ها سپاهان میزبان پارس جم جنوبی صدرنشین هفته دوم لیگ برترخواهد بود، سیاه جامگان میزبان فولاد است، پیکان در شهر قدس از ذوب آهن پذیرایی می کند و صنعت نفت در آبادان میزبان پدیده مشهد است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز دوم از هفته سوم لیگ برتر روز جمعه درحالی برگزار می شود که در مهم ترین بازی هفته استقلال میزبان تراکتورسازی است؛این در حالی است که با توجه به نتایج دو هفته اخیر فرصت برای دو تیم پر طرفدار کشورمان به پایان رسیده است؛ استقلال و تراکتورسازی برای بازگشت به بازی ها باید یکدیگر را قربانی کنند؛ بازنده این بازی مسلما به شدت مورد هجمه منتقدان قرار خواهد گرفت.

چه کسی اولین برد فصل را دشت می کند!

استقلال ـ تراکتور سازی تبریز

جمعه 20 مرداد

ورزشگاه: آزادی تهران

ساعت: 20:30

هر دو تیم بر خلاف انتظار ها ظاهر شده اند و در همین ابتدای راه امتیازات مهمی را از دست داده اند؛ برای منصوریان و گلمحمدی پیروزی در این دیدار حکم مرگ و زندگی را دارد.

استقلال در دو هفته ابتدایی تنها یک امتیاز کسب کرده است و از همه بدتر اینکه آن ها هنوز نتوانسته اند دروازه حریفان خود را باز کنند؛ برای استقلال که هزینه های زیادی را در این فصل انجام داده بدترین خبر ممکن عقب افتادن از رقیب دیرینه اش است که تا به این لحظه این اتفاق افتاده است؛ آن ها اگر می خواهند به کورس برگردند فرصت چندانی نخواهند داشت. منصوریان به نظر می رسد به مانند فصل گذشته در شناخت ترکیب اولیه خود تردید هایی دارد و البته اگر منصوریان نتواند ترکیب ثابت خود را پیدا کند ممکن است به بهای از دست رفتن قهرمانی برایشان تمام شود.

تراکتور سازی و یحیی خوب بازی می کنند اما بدشانسی و البته کم تجربگی باعث شده است در کسب نتیجه خوب عمل نکنند؛ آن ها می توانند به رکورد شکست ناپذیزی برابر استقلال امیدوار باشند اما در این بازی کار سختی در پبش دارند چرا که استقلال هم مانند آن ها نیاز مبرمی به برد دارد؛ اما تراکتور اگر می خواهد به لیگ برگردد دقیقا مانند استقلال باید بازی این هفته را با برد به پایان برساند. سینا عشوریبه احتمال زیاد مانند بازی با پرسپولیس این بازی را از دست خواهد داد.

ترکیب احتمالی استقلال

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید نورافکن، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری و علی قربانی

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمد نوری، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی

بازی های رودرو

استقلال 1 تراکتورسازی 2

تراکتوزسازی 1 استقلال 0

اسامی داوران

بیژن حیدری – حسن ظهیری – سعید قاسمی – محمدحسین ترابیان – ناظر: مسعود مرادی

چه کسی توان متوقف کردن مرا دارد؟

سپاهان ـ پارس جم جنوبی

جمعه 20 مرداد

ورزشگاه: نقش جهان

ساعت: 20:30

سپاهان در اصفهان در حالی میزبان پارس جم جنوبی است که این تیم صدر نشین دو هفته اول لیگ برتر بوده است؛ سپاهان هفته گذشته یک شکست سنگین را در برابر پدیده متحمل شده و پارس جم جنوبی برای دومین هفته متوالی برد پرگلی را به دست آورده است.

سپاهان در حالی که حتی بد بین ترین طرفدارش هم فکرش را نمی کرد، با چهار گل مغلوب تیم پدیده شد.این شکست یک زنگ خطر بزرگ برای سپاهان و کرانچار بود؛ اگر این باخت فقط یک اتفاق بوده باشد سپاهان بهترین فرصت را خواهد داشت تا در برابر صدر نشین لیگ اعاده حیثیت کند در غیر این صورت باز هم به سرنوشت فصل گذشته دچار خواهد شد.

پارس جم جنوبی با قدرت به لیگ برتر آمد و همچنان با قدرت در لیگ برتر به کار خودش ادامه می دهد؛ آن ها صدر نشین دو هفته ابتدایی لیگ هستند و حتی تیم آماده ای مانند پرسپولیس نیز نتوانسته این تیم را از صدر به زیر بکشد؛ جنوبی ها اگر این روند را ادامه دهند کم کم به جای پدیده لیگ برتر مدعی قهرمانی در آن خواهند بود.

ترکیب احتمالی سپاهان

مهدی صدقیانی، سعید آقایی، حسن جعفری، ژِابرو رودریگوئز، عزت الله پورقاز، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، شاهین ثاقبی، جلال علی محمدی، مهرداد محمدی و ساسان انصاری.

ترکیب احتمالی پارس جم جنوبی

محسن فروزان، مجتبی لطفی، ایمان سلیمی، علی دشتی، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی، میثم تیموری، میثم نقی زاده، فرشاد سالاروند، آلویس نانگ و فرشاد محمدی مهر

اسامی داوران

مهدی سیدعلی – مهدی الوندی – براتعلی مولوی – وحید صالحی – ناظر: محمدعلی فروغی

سیاه جامگان به یاد ابومسلم

سیاه جامگان ـ فولاد

جمعه 20 مرداد

ورزشگاه: ثامن

ساعت: 20:30

سیاه جامگان امسال با اکبر میثاقیان تیم بهتری نسبت به فصل قبل دارد؛ در مقابل فولاد فصل را خوب شروع نکرده و از دو بازی ابتدایی خود تنها یک امتیاز به دست آورده است.

مشهدی ها زمانی با ابومسلم تیم قدرتمندی را تشکیل داده بودند آن ها هر تیمی را در مشهد با مشکل روبرو می کرند؛ پس از ابومسلم و بعد از چند فصل نا موفق دو تیم مشهدی امسال تیم های بهتری را تشکیل داده اند و سیاه جامگان نیز با کسب چهار امتیاز از دو بازی فصل را به خوبی آغاز کرده است؛ مشهدی ها این هفته برای دومین بار در مشهد میزبان خواهند بود و امیدوار هستند بتوانند به روند خوب خود ادامه دهند.

فولاد و پورموسوی بازیکنان خوبی را برای این فصل جذب کردند اما مصدومیت های بد موقع باعث شد که این تیم تا این لحظه و پایان هفته دوم تنها یک امتیاز را به دست آورده باشد؛ باید دید در ادامه چه اتفاقی برای این تیم می افتد اما خوزستانی ها باید در کسب امتیازات وسواس بیشتری نشان دهند در غیر این صورت این فصل نیز باید به عنوان یک تیم میانه جدولی و یا حتی بدتر کار خود را به اتمام برسانند.

ترکیب احتمالی سیاه جامگان

محمد ناصرى، یوره چلاک، محسن آقایى، کریم احمدى، احسان پیرهادى، مصطفى احمدى، حسین بادامکى، رضا شربتى، روح الله سیف اللهى، پیام ملکیان، کیوان امرایى

ترکیب احتمالی فولاد

حامد لک، فرزاد جعفری، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، یوسف وکیانجاریان، احمد عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان، فرشاد جانفزا، ایمان مبعلی، نویدعاشوری و سید میثم هاشمی

اسامی داوران

کمیل غلامی – محمدرضا ابوالفضلی – محمدجواد مداح – علی صفایی – ناظر: نادر جعفری

ذوب آهن، همچنان ذوب می کند؟

پیکان - ذوب آهن

جمعه 20 مرداد

ورزشگاه: شهدای شهر قدس

ساعت: 18:50

پیکان و مجید جلالی با شکست در برابر پارس جم جنوبی به این بازی رسیده اند و می خواهند شکست هفته گذشته خود را جبران کنند؛ در مقابل ذوب آهن بعد از تساوی در فته اول گسترش فولاد را با سه گل شکست داد و خود را به این بازی رسانده است.

پیکان تا کنون نتایج قابل قبولی را کسب نکرده است و نسبت به تیم فصل گذشته افت فاحشی داشته است به هر ترتیب آن ها می خواهند در این بازی خانگی، تیم آماده ذوب آهن را متوقف کنند.

ذوب آهن هقته گذشته را با یک برد پر گل پشت سر گذاشته است؛ ذوبی ها می توانند با یک پیروزی دیگر شرایط مناسبی در جدول برای خود بسازند اما خبر بد پیش از این بازی برای ذوب آهن پاره شدن مججد رباط صلیبی حدادی فر بازیکن با تجربه و تاثیر گذار این تیم است؛ ذوبی ها در ضمن برای این بازی اسماعیل شریفات که در بازی قبل با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شده است را در اختیار نخواهند داشت.

ترکیب احتمالی پیکان

رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، مهران موسوی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، حجت حق وردى، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانى، بختیار رحمانی، مهدی مومنی و مرتضی آقاخان

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشید مظاهری، علی حمام، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، مهران درخشان مهر، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، مهدی رجب زاده، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و محمدرضا حسینی

نتایج رودرو

پیکان 1 ذوب آهن 2

ذوب آهن 3 پیکان 0

اسامی داوران

حمید حاج ملک – رحیم شاهین – قهرمان نجفی – ناصر جنگی – ناظر: محمدجواد تقی پور

مهاجری متوقف می شود؟

صنعت نفت آبادان - پدیده

جمعه 20 مرداد

ورزشگاه: تختی اهواز

ساعت: 21:00

گرمای شدید اهواز در حالی پذیرای پدیده است که آن ها با یک برد مقتدرانه در مقابل سپاهان گام به این دیدار گذاشته اند؛ صنعت نفت هم با وجود ارائه یک بازی خوب در نهایت از سایپا شکست خورد اما به این بازی امید فراوانی دارد.

برزیلی های فوتبال ایران در هفته اول تیم پر ستاره استقلال را باشکست راهی کردند؛ در هفته دو نیز میزبانشان سایپا را خیلی اذیت کرده اند و در مجموع آن ها تیم قابل قبولی را برای این فصل ساخته و پرداخته کرده اند و نمی توان شکست هفته گذشته آن ها را دلیل بر ضعیف بودن آن ها دانست.

پدیده هفته گذشته در مشهد دست به کار بزرگی زد آن ها توانستند سنگین ترین شکست تاریخ لیگ برتر را به پر افتخار ترین تیم لیگ تحمیل کنند؛ آن ها با کسب چهار امتیاز از دو بازی شدیدا امیدوارند با متوقف کردن صنعت نفت خود را رسما به عنوان یک مدعی معرفی کنند.

ترکیب احتمال صنعت نفت

ناصر سالاری، علی عبدالله زاده، مگنو باتیستا، فرید بهزادی کریمی، دوسانتوس سزار، جاسم کرار، حسین ساکی، حسین بغلانی، محسن حمیدی، محمد شادکام و لوسیان پریرا.

ترکیب احتمالی پدیده

شهاب گردان،عبدلله حسینی، حسین مرادمند،محمد رضا خانزاده، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، محمد رضا خلعتبری، امین قاسمی نژاد و محمد قاضی.

نتایج رودرو

پدیده 3 صنعت نفت 3

صنعت نفت 0 پدیده 1

اسامی داوران

پیام حیدری – محمدرضا منصوری – محمد راهی – شاهو اصلانی – ناظر: رسول فروغی

606

کد خبر: 824725

وب گردی

وب گردی