چهار کشته در حمله انتحاری به  شمال غرب  پاکستان

در حمله انتحاری به نیروهای گشت ارتش پاکستان، چهار سرباز این کشور کشته شدند. گروه طالبان مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش پاکستان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد در عملیات یک عامل انتحاری در شمال غربی پاکستان و در نزدیکی مرز افغانستان، چهار سرباز این کشور کشته شده اند. این دومین حمله بزرگ در پاکستان پس از روی کار آمدن شهید خاقان عباسی، نخست وزیر جدید این کشور است.

پاکستان از ماه گذشته میلادی عملیات نظامی علیه شبه نظامیان وابسته به داعش را در مرز شمالی این کشور با افغانستان آغاز کرده است. این منطقه به سرعت تبدیل به مکانی امن برای چندین سازمان تروریستی شده است.

بر این اساس، یک واحد ارتش پاکستان شب گذشته در منطقه ملکان که پیش از سال 2009 تحت کنترل گروه طالبان بود، درحال گشت‌زنی بود. که مقامات نظامی اطلاعاتی از حضور تروریست‌ها در این منطقه به آن ها خبر دادند. نظامیان در حال جستجوی تروریست‌ها بودند که یک تروریست خود را بر سر راه شان منفجر کرد.

گروه طالبان پاکستان با ارسال بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت. در این بیانیه آمده است: جنگجویان ما با حمله به نیروهای پاکستانی تعداد زیادی از آنها را کشتند.

کد خبر: 824738

وب گردی

وب گردی