پرسپولیس بعد از 2 سال و 3 ماه و 15 روز مدیرعامل جدید خود را شناخت

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از مدتی طولانی سرانجام مدیرعامل جدیدی را انتخاب کرد تا دیگر با سرپرست اداره نشود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، امروز (چهارشنبه) هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل داد و علی‌اکبر طاهری را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کرد.

باشگاه پرسپولیس پس از استعفای حمیدرضا سیاسی از سمت مدیرعاملی باشگاه در تاریخ سوم اردیبهشت 1394، دیگر هیچ‌گاه مدیرعاملی را روی صندلی ریاست خود ندید و با سرپرستی اداره شد.

محمدحسین نژاد فلاح که از 26 بهمن 1393 به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد پس از حواشی به وجود آمده برای سیاسی و استعفای او، به نوعی سرپرست باشگاه سرخ‌پوش پایتخت بود اما در تاریخ 27 خرداد از هیأت مدیره پرسپولیس کنار رفت و علی‌اکبر طاهری رسما سرپرست باشگاه شد.

در این مدت بارها بحث مدیرعاملی طاهری مطرح شد اما هیچ‌گاه هیأت مدیره در اینباره به جمع‌بندی نرسید و باشگاه سرخ‌پوش پایتخت برخلاف رقیب سنتی خود رنگ مدیرعامل را ندید. حتی صحبت‌هایی مبنی بر کنار رفتن طاهری از هیأت مدیره پرسپولیس به خاطر بحث دو شغله و بازنشسته بودن مطرح بود اما تغییر وزیر ورزش هم نتوانست جایگاه طاهری را متزلزل کند و او به کار خود ادامه داد.

مسعود سلطانی‌فر که حالا وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای تصدی پست وزارت ورزش محسوب می‌شود، ترجیح داد تغییری در رأس مدیریتی باشگاه قهرمان لیگ برتر که توانسته به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برسد، ایجاد نکند. تنها دکتر محمد زادمهر و فرشید گل‌زاده از هیأت مدیره پرسپولیس کنار رفتند و طاهری، جعفر کاشانی و حمیدرضا گرشاسبی با نظر سلطانی‌فر در هیأت مدیره باقی ماندند.

امروز هیأت مدیره سرخ‌پوشان در جلسه‌ای کاشانی را به عنوان رئیس هیئت مدیره در سمت خود ابقا کرد و رأی به مدیرعاملی طاهری داد تا باشگاه پرسپولیس پس از دو سال و سه ماه و 15 روز مدیرعامل جدید خود را بشناسد. طاهری در این مدت توانسته عملکرد خوبی از نظر کسب نتیجه به جای بگذارد. هر چند عده‌ای این نتایج درخشان را تنها به پای دانش فنی برانکو می‌گذارند و ابهامات مالی فراوان در دوران مدیریت طاهری را نقطه تاریک کارنامه مدیریتی او می‌دانند.

604

کد خبر: 824744

وب گردی

وب گردی