نیما علامه: خوانندگان تازه کار بواسطه تبلیغات مطرح می شوند/ اجرای کنسرت در شهریور

خواننده آلبوم « مبارکم باشه» از برگزاری کنسرت جدید در شهریور ماه خبر داد و گفت: برخی خوانندگان جوان با استعداد کم و بواسطه تبلیغات مشهور می شوند.

نیما علامه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره انتشار قطعه جدید خود، اظهار کرد: قطعه «نقطه ضعفمی» تا چند روز آینده در بازار منتشر می شود. سعی کردم در این قطعه هم به لحاظ محتوا و هم ساخت نماهنگ تصویری نسبت به سایر آثارم متفاوت عمل کنم.

وی ادامه داد: قطعه «نقطه ضعفمی» که محتوای عشقانه دارد را مجتبی حسین زاده سروده که آهنگسازی و تنظیم ترانه آن را خودم انجام داده ام.

این خواننده موسیقی پاپ با اشاره به اینکه تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی ندارد، گفت: همواره تولید قطعه و نماهنگ تصویری جذابیت بیشتری نسبت به انتشار آلبوم برایم دارد.

علامه با بیان اینکه تیزر قطعه «نقطه ضعفمی» در روزهای آینده در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام پخش خواهد شد،افزود: سعی کردم در این نماهنگ تصویری با استفاده از رنگ های روشن، فضایی شاد و مورد پسند برای مخاطبان بوجود آورم.

خواننده آلبوم « مبارکم باشه» در ادامه از برگزاری چند کنسرت در شهریور ماه خبر داد و گفت: 14 شهریور در بندر عباس و 27 شهریور در کاخ نیاوران به روی صحنه خواهم رفت. البته در این ماه اجراهای دیگری دارم که هنوز زمان و مکان دقیقش مشخص نیست.

وی درباره وضعیت این روزهای موسیقی پاپ در کشور نیز، خاطر نشان کرد: در چند سال گذشته برخی از افراد بدون انجام تست صدا و تنها با خرید یک کامپیوتر قطعه هایی را وارد بازار کرده اند و متاسفانه در چنین فضایی افرادی که تجربه و استعداد کافی را ندارند با هزینه کردن در تبلیغات، موفق می شوند.

علامه خاطر نشان کرد: پیشنهاد می کنم خوانندگان جوان و تازه کار به قدری تمرین کنند که از عهده اجراهای زنده نیز برآیند و بعداً قطعات مختلف را وارد بازار کنند.

503

کد خبر: 824755

وب گردی

وب گردی