جشن تولدی برای بازیگر پیشکسوت تلویزیون

ویژه‌برنامه «تولد ماه» با جشن ۶۰ سالگی مهرانه مهین‌ترابی با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و پنجمین «تولد ماه» به مناسبت زادروز مهرانه مهین‌ترابی، بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون جمعه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

مهین‌ترابی سال ۱۳۳۶ در کرج به دنیا آمد و دانش‌آموخته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او بازیگری را در سال ۱۳۵۶ با بازی در تئاتر «تله» آغاز کرد و سال ۱۳۶۵ با فیلم «گل‌بهار» به سینما آمد. سال ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی «مش خیرالله صندوقچه اسرار» به تلویزیون راه یافت و با نقش‌آفرینی در دو مجموعه «همسران» و «خانه سبز» به اوج محبوبیت رسید.

زمانه، در مسیر زاینده‌رود، همه بچه‌های من، صاحبدلان، نرگس، یادداشت‌های کودکی و قطار ابدی تعدادی از مجموعه‌هایی هستند که مهرانه مهین‌ترابی در آنها حضور داشته است.

علاقه‌مندان برای حضور در بیست و پنجمین تولد ماه می‌توانند به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.

501

کد خبر: 824785

وب گردی

وب گردی