شمخانی جنایت اخیر گروههای تروریستی در افغانستان را محکوم کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی به جنایت اخیر گروههای تروریستی در افغانستان را محکوم و با خانواده قربانیان این جنایت غیرانسانی ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دریابان شمخانی نماینده مقام معطم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیامی به همتای افغانستانی خود ضمن محکومیت شدید حملات تروریستی به مردم بیگناه میرزااولنگ، این حادثه را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت و با خانواده قربانیان این جنایت غیرانسانی ابراز همدردی کرد.

وی افزود: بی شک پایان یافتن این اقدامات دردناک از سوی گروه های افراطی و وابسته به اندیشه های تکفیری تنها با عزم و اراده جدی، همکاری میان کشورهای همسایه و مبارزه واقعی با تروریسم میسر خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به توسعه ناامنی از رهگذر حضور نیروهای نظامی کشورهای غربی بویژه آمریکا در منطقه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این مسیر از تمامی ابزارها و ظرفیت های خود به منظور دستیابی به امنیت جمعی و بازگشت ثبات به کشورهای آسیب دیده از فتنه تروریسم بهره خواهد برد و مسیرهای مقابله مشترک با این تهدید خطرناک را با گسترش همکاری های منطقه ای به ویژه با دولت افغانستان ادامه خواهد داد.

منبع: مهر

302

کد خبر: 824858

وب گردی

وب گردی