امضای تفاهم نامه همکاری میان استانداری خوزستان با شرکت فرانسوی

تفاهم همکاری میان معاونت اقتصادی استانداری خوزستان با یک شرکت فرانسوی به امضا رسید.

به گزارش ایسکانیوز، این تفاهم نامه همکاری توسط معاونت اقتصادی استانداری خوزستان با هیات فرانسوی شرکت هایپر مارکت های ماف پارس و به منظور سرمایه گذاری در بخش فروشگاه های زنجیره ای در استان خوزستان به امضا رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و بین الملل استانداری خوزستان در این جلسه گفت استان خوزستان دارای مزیت ها، قابلیت ها و استعدادهای بالقوه به لحاظ سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی، و نفت و گاز دارد و دارای و ویژگیهایی خاص همچون ز نظر جمعیت، مسافرپذیری، همجواری با کشور عراق و کیفیت تولیدات می باشد.
سید علی بحزینی مقدم افزود : بسترسازی جهت سرمایه گذاری بخش خارجی از اهداف استانداری خوزستان است و برنامه چشم انداز در این حوزه، دستیابی به رتبه اول کشوری در زمینه خرده فروشی مدرن است.
وی همجنین بر بر لزوم بکارگیری نیروهای بومی در فروشگاه های هایپرمارکت ماف پارس و تهیه محصولات سبزی، صیفی و میوه به خصوص خرما از استان تاکید کرد.

هانس روکس مدیر عامل شرکت هایپرمارکت ماف پارس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در فروشگاه های این شرکت کلیه کالاهای مورد نیاز برای تمای سنین در زیر یک سقف عرضه می شود تاکید کرد که این شرکت تضمین می نماید کالاهای این فروشگاه با کیفیت و ارزانتر از دیگران عرضه شود.

901

کد خبر: 824908

وب گردی

وب گردی