تصادف کامیونت و پیکان وانت در جاده ورامین/هر2 راننده داخل خودروهایشان محبوس شده بودند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگباریک دستگاه کامیونت با وانت‌پیکان در جاده ورامین خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌ و گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: در حوالی ساعت 20 شب گذشته تصادف یک دستگاه کامیونت با وانت پیکان وانت در جاده ورامین با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: ماموران سازمان آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، در این حادثه یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه وانت پیکان یا یکدیگر برخورد کردن، رانندگان هر دو خودرو نیز در داخل خودروهایشان محبوس شده بودند. زمانی که آتش نشانان تهران به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند آتش نشانان باقرشهر عملیات نجات را آغاز کرده اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان ضمن ایمن سازی فضا، بلافاصله عملیات برش خودرو را آغاز کرده و رانندگانی که در داخل خودو گرفتار شده بودند را خارج کردند. راننده کامیونت که در این حادثه مصدوم شده بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی اضافه کرد:متاسفانه راننده پیکان وانت که حدودا 40 ساله بود، در این حادثه جان خود را از دست داد. زمانی که آتش نشانان قطعات هیدرولیکی خودرو را برش داده و راننده پیکان وانت را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند، مشخص شد وی به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

وی تاکید کرد: عملیات آتش‌نشانان در ساعت 21:09 به پایان رسید.

701

کد خبر: 824940

وب گردی

وب گردی