هدیه ویژه رهبر انقلاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

در پانزدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت فارس که صبح امروز در شیراز، برگزار شد، هدیه‌ای دیگر از جانب رهبر معظم انقلاب، به دکتر "محمدهادی ایمانیه" رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد.

به گزارش ایسکانیوز، در پانزدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت فارس که صبح امروز، نوزدهم مرداد در شیراز، برگزار شد، هدیه ای دیگر از جانب رهبر معظم انقلاب، به دکتر "محمدهادی ایمانیه" رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد.

جمعی از دختران مناطق محروم استان فارس که در طی مکاتبات خود به رییس دانشگاه، خواستار توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه و رفع مشکلات موردی خانواده ها در این خصوص شده بودند، با تحقق درخواست های خود، این موضوع را طی نامه ای به مقام معظم رهبری اعلام کرده و خواستار تقدیر از دکتر ایمانیه می شوند.

در پی این مکاتبه و پیگیری صحت موضوع، یک جلد قرآن کریم و یک جانماز از سوی مقام معظم رهبری، برای اهدا به نیابت از ایشان، ارسال می شود.

این هدیه ارزشمند، امروز، در جمع نیک اندیشان عرصه سلامت استان فارس که برای پانزدهمین مرتبه پس از تشکیل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گرد هم آمده اند، به دست "فضه نصیری"، به دکتر "ایمانیه" رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اهدا شد.

پیش از این نیز مقام معظم رهبری به پاس فعالیت های دکتر ایمانیه در ترویج نماز، به او یک انگشتری اهدا کرده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

201

کد خبر: 825040

وب گردی

وب گردی