درگیری بازیکنان سابق استقلال ختم به خیر شد/ صادقی و حاتمی امروز می‌توانند بازی کنند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دو بازیکن تیم های فوتبال تراکتورسازی و پیکان می‌توانند امروز در هفته سوم لیگ برتر بازی کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی ظهر روز گذشته (پنجشنبه) در هتل المپیک با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند. پس از این اتفاق، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بررسی‌های لازم را در این مورد انجام داد.

سعید فتاحی درباره رای کمیته اخلاق برای دو بازیکن تراکتورسازی و پیکان اظهار داشت: امروز تعطیل بود و به همین خاطر چیزی به ما ابلاغ نشده است البته کمیته اخلاق رای خود را در این باره صادر کرده اما چون مراحل اداری کمی زمان‌بر است و این اتفاق هم در روز تعطیل رخ داده، حکمی به دست ما نرسیده است. باید ابتدا حکم به دست ما برسد و ما بعدا آن را به دو باشگاه تراکتورسازی و پیکان ابلاغ کنیم.

وی ادامه داد: حاتمی و صادقی مشکلی برای همراهی تیم‌شان در دیدارهای امروز ندارند. آنها می‌توانند امروز بازی کنند تا شنبه حکم کمیته اخلاق به دست ما برسد و بعدا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

تراکتورسازی از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود و پیکان از ساعت 20:30 میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

604

کد خبر: 825229

وب گردی

وب گردی