میرسلیم: وارد افشاگری‌های انتخاباتی نشدیم

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تذکراتی که ما در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به عملکرد دولت می‌دادیم امیدواریم اثرگذار باشد و عملا به آن اعتنا کند.

به گزارش ایسکانیوز، سید مصطفی میرسلیم در اجلاس دبیران استانهای این حزب با بیان اینکه شرایط امروز کشور شرایط پیچیده‌ای است و یافتن راه حل برای معضلات و مسائل موجود ساده نخواهد بود، گفت: ما در حزب موتلفه اسلامی برای برون رفت از این شرایط اعتقاد به عقب نشینی و توجیه‌گرایی نداریم و از نظر ما این جمله که برخی می‌گویند «دولتی که بر سرکار می‌آید لزوماً نمی‌تواند برای حل مشکلات کشور انقلاب کند» قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: ما به عنوان حزبی که همواره خود را تابع رهنمودها و هدایت‌های رهبر انقلاب می‌دانیم و در مرامنامه خود صحبت از تشکیل جامعه نمونه اسلامی کرده‌ایم، باید بتوانیم در دفاتر خود در سراسر کشور طرح‌های عملیاتی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فقر و فساد تهیه کنیم و نشان دهیم حزبی هستیم که دغدغه‌های ولی فقیه را دغدغه‌های خود می‌دانیم.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری مدت‌هاست صحبت از انقلابی‌گری و انقلابی بودن می‌کنند، افزود: از اول هم قرار بود برای اجرای اصل 44 و اقتصاد مقاومتی انقلابی عمل کنیم در غیر این صورت تحقق آنها به جایی نخواهد رسید.

میرسلیم اظهار داشت: ما اعتقاد داریم حزب موتلفه اسلامی حرف برای گفتن دارد و همواره باید در صحنه سیاسی حضور داشته باشد و حرف خود را مقتدرانه و بر مبنای واقعیت‌های موجود جامعه مطرح کند. این مهم به معنای آن است که حزب موتلفه اسلامی حضوری مسئولانه در میان مردم دارد.

وی با اشاره به تذکراتی که مرحوم عسگراولادی درخصوص موضوع جانشین پروری در حزب مطرح می‌کرد، گفت: باید افتخار حزب موتلفه اسلامی این باشد که جانشین پروری را فراموش نمی‌کند زیرا حزب، متکی به افراد نیست بلکه متکی به اندیشه است و ما باید بدانیم چه کسانی در آینده می‌توانند صدای حقانیت موتلفه اسلامی را منعکس کنند.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: من به‌ عنوان نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری سعی کردم از ظرفیت‌ها و اطلاعاتی که دفاتر استانی در اختیارم می‌گذاشتند استفاده کنم و صدای موتلفه اسلامی را در کشور بازتاب دهم.

وی تصریح کرد: امروز از برخوردها و رفتارهای موتلفه اسلامی در انتخابات تمجید می‌کنند و اعتقاد دارند این حزب سخنانی منطقی و مستدل مطرح کرد و درعین حال وارد افشاگری‌های انتخاباتی هم نشد و روشنگری کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تذکراتی که ما در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به عملکرد دولت می‌دادیم امیدواریم اثرگذار باشد و عملاً به آن اعتنا کند.

میرسلیم خاطرنشان کرد: ما باید اقتضائات و شرایط جامعه در سال‌های 1398 و 1400 را در نظر بگیریم و ببینیم چگونه می‌توانیم با تشکل‌هایی که همسو با ما هستند همکاری و با گروه‌های رقیب مقابله کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر تصمیم گرفتیم برای انتخابات با هر حزب و گروهی وارد تعامل و ائتلاف شویم، باید مراقبت کنیم که مسئله سهم‌خواهی نباشد بلکه کارها براساس شاخص‌ها، مصالح و منافع نظام و مردم انجام شود.

302

کد خبر: 825248

وب گردی

وب گردی