تلخ ترین اتفاق حرفه ای مدیر گروه "هنرو تجربه" رقم خورد

مدیرگروه سینمایی هنر و تجربه انصراف یک فیلمساز از ادامه اکران فیلمش در این گروه را تلخ‌ترین اتفاق زندگی حرفه‌ای خود دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه، ناهید حسن‌زاده کارگردان فیلم «زمانی دیگر» که از فیلم‌های بخش غیررقابتی جشنواره سی‌وپنجم فجر بود و اکران آن از ۱۹ تیرماه در سینماهای این گروه آغاز شده بود، از ادامه اکران این فیلم در گروه هنروتجربه انصراف داده‌است.

براین اساس امیرحسین علم‌الهدی ـ دبیر شورای سیاست‌گذاری و مدیر گروه هنروتجربه ـ‌ در یادداشتی توضیحاتی در این‌باره داده است که در ادامه می‌خوانید:

«به نام خدا
ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد! بیش از صدها فیلم توسط هنروتجربه اکران شد و با تمام نقاط قوت و ضعف تلاشم را کردم، کسی نرنجد تا هر فیلم‎ساز آینده‌داری بتواند تجربه ناب دیده شدن فیلم خود را بر پرده سینما داشته باشد و این تجربه ناب را با مخاطبانی ایرانی که با خرید بلیط و نه رایگان فیلم را می‌بینند، شریک شود.

یکی از فیلم‌های خوبی که توانسته بود در جشنواره‌های جهانی جوایزی را از آن خود کند فیلم «زمانی دیگر» سرکار خانم حسن‌زاده بود که بعد از اکران بنا به دلایلی این بزرگوار از اکران انصراف داد و بدون شک ضعف مدیریت اینجانب باعث این اتفاق ناخوشایند بوده است و هیچ‌گاه خودم را نمی‌بخشم بخاطر این اتفاق و برای این فیلم‎ساز خوب کشورم. چنان چه نقصی تا به امروز بوده است به‌خاطر ناتوانی اینجانب بوده و موفقیت‌های بی‌شمار دیگر هنروتجربه به‌خاطر تیم سیاست‌گذاری نخبه و گروه اجرایی خوب هنروتجربه بوده‌است و این اتفاق (توقف اکران فیلم زمانی دیگر ) تلخ‌ترین اتفاق تاریخ زندگی حرفه‌ای‌ام بوده است.

امیدوارم این بزرگوار و سایر فیلم‌سازان عزیز این سرزمین نقایص این چند سال را بر من به عنوان مدیر این گروه سینمایی ببخشند و در آینده کمک‌ کنند تا این نهال تازه شکل گرفته شده به قوت به رشد و توسعه خود جهت بالندگی سینمای ایران بیاندیشد.»

501

کد خبر: 825307

وب گردی

وب گردی