تعجب منصوریان از تعلیق محرومیت حاتمی/ سرمربی استقلال باز هم علیه فدراسیون موضع می‌گیرد؟

شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال استقلال تصور نمی‌کرده محرومیت مهاجم تراکتورسازی در آستانه دیدار با تیمش به حالت تعلیق دربیاید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته (پنج‌شنبه) خبر درگیری فیزیکی امیرحسین صادقی، مدافع تیم فوتبال پیکان و فرزاد حاتمی، مهاجم تراکتورسازی در رستوران هتل المپیک به سوژه اصلی رسانه‌ها تبدیل شد.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خیلی زود به مسئله ورود کرد و از محرومیت این دو بازیکن تا اطلاع ثانوی خبر داد اما امروز (جمعه) سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به تعطیلی ادارات در روز جمعه، حکم محرومیت صادقی و حاتمی ابلاغ نشده و بنابراین این دو بازیکن می‌توانند در بازی امروز تیم‌های خود در هفته سوم لیگ برتر به میدان بروند.

حاتمی امشب (جمعه) از ساعت 20:45 می‌تواند تراکتورسازی را در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال همراهی کند که شاید این اتفاق، واکنش علیرضا منصوریان را به دنبال داشته باشد.

سرمربی استقلال در زمان محرومیت سه بازیکن تیمش به دلیل عدم همراهی تیم فوتبال امید ایران به شدت علیه کمیته انضباطی و دبیرکل فدراسیون فوتبال موضع گرفت و حتی به کمیته اخلاق هم فراخوانده شد.

حالا شنیده می‌شود منصوریان تصور نمی‌کرده محرومیت حاتمی که یکی از مهاجمان اصلی تراکتورسازی محسوب می‌شود در آستانه دیدار با استقلال به حالت تعلیق دربیاید و این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به فدراسیون بتازد و شرایط را در فدراسیون به ضرر تیمش قلمداد کند.

604

کد خبر: 825315

وب گردی

وب گردی