سلطانی‌فر: همه تلاش‌مان را برای بهبود فلاحتی‌نژاد به کار می‌بندیم/ متاسفانه بیماری او شده ولی رو به بهبودی است

وزیر ورزش و جوانان پس از عیادت از وزنه‌بردار پیشکسوت کشورمان گفت: با هماهنگی و همکاری وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی ورزشی همه تلاش‌مان را برای بهبود وضعیت این قهرمان خوب انجام می‌دهیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد علی فلاحتی‌نژاد قهرمان پیشین وزنه‌برداری ایران و جهان چند روزی است به دلیل نارسایی کلیوی و عفونت ریوی در مراقبت‌های ویژه بیمارستان به سر می‌برد که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری روند درمانی این قهرمان عصر امروز (جمعه) از او عیادت کرد.

سلطانی‌فر در این خصوص گفت: محمدعلی فلاحتی‌نژاد یکی از قهرمانان ارزنده کشورمان است که سال‌ها برای ایران افتخار کسب کرده و ما هم خودمان را متعهد می‌دانیم که نسبت به شرایط و وضعیت وی و دیگر ورزشکاران و قهرمانان کشور حساس باشیم و پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بیماری فلاحتی‌نژاد با همه تلاش‌هایی که تیم پزشکی انجام داده، مقداری حاد شده که البته رو به بهبودی است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی داشتم، قرار شد با هماهنگی که با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام می‌دهیم، یک تیم پزشکی دیگر برای بررسی‌های بیشتر و کامل‌تر روند درمان این قهرمان کشورمان را زیر نظر بگیرد تا اگر اقدامات دیگری لازم بود، هر چه سریع تر برای بهبودی فلاحتی‌نژاد انجام بدهند.

سلطانی‌فر گفت: ان‌شاءالله با پیگیری‌ها و اقداماتی که انجام می‌شود، این ورزشکار خوب کشورمان بهبود پیدا می‌کند. ما همه تلاش و اقدامات لازم را برای تسریع این روند به کار می‌بندیم.

در این بازدید برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و محمد جمشیدی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، وزیر ورزش و جوانان را همراهی می‌کردند.

604

کد خبر: 825341

وب گردی

وب گردی