پورموسوی: تازه اول راه هستیم/ نقطه قوت تیم ما، انرژی و انگیزه است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شاید برخی‌ها فکر می‌کردند هواداران تیم را ترک می‌کنند و تنش ایجاد می‌کنند اما از ما حمایت کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سید سیروس پورموسوی پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: به جوانان تیمم افتخار می‌کنم. ما در سومین بازی‌مان بالاخره به پیروزی رسیدیم. ما تازه در اول راه هستیم. از هوادارانی که با شور و هیجان تیم ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. از جوانان فولاد هم تشکر می‌کنم که نشان دادند می‌توان آینده خوبی برای فولاد متصور بود.

وی افزود: نقطه قوت تیم ما، انرژی و انگیزه‌ای است که در تیم‌مان وجود دارد. هواداران هم خیلی از ما حمایت کردند. شاید برخی‌ها فکر می‌کردند هواداران تیم را ترک می‌کنند و تنش ایجاد می‌کنند اما از ما حمایت کردند و نشان دادند که باهوش هستند. قول می‌دهم در آینده به این فولاد افتخار خواهیم کرد.

سرمربی فولاد در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد داوری مسابقه گفت: داور یک پنالتی صد در صد روی مهاجم ما را نگرفت. همانطور که تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند، داوران هم چنین وضعیتی دارند. موجی از داوران جوان آمده‌اند و ما باید از آنها حمایت کنیم. شاید اعتراضی هم به آنها داشته باشیم اما قلباً به آنها اعتماد داریم.

604

کد خبر: 825350

وب گردی

وب گردی