تعداد قربانیان سیل به چند نفر رسید؟/جزئیات امدادرسانی به سیل زدگان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین وضعیت امداد رسانی به سیل زدگان گفت:درحال حاضر امدادرسانی در استان خراسان رضوی و گلستان ادامه دارد.

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی در کشور تا ساعت شش صبح امروز گفت: پنج استان کشور شامل گلستان،گیلان،خراسان رضوی،خراسان شمالی و سمنان متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

وی ادامه داد: امدادگران تا کنون به 21 شهر و روستا و دو هزار نفر از سیل زدگان در مناطق ذکر شده خدمات امدادی ارائه کرده و 96 نفر نیز اسکان ضروری داده شدند. همچنین امدادگران در عملیات های مختلف 33 نفر از هموطنان متاثر از سیل را نجات داده و به نقاط امن منتقل کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: متاسفانه تاکنون 11 نفر از هموطنان در جریان سیل و آبگرفتگی جان خود را از دست دادند که هشت نفر از استان خراسان رضوی،دو نفر از استان گلستان و یک نفر از استان خراسان شمالی بوده اند. همچنین تعداد مفقودان تا کنون دو نفر گزارش شده است که از روستای شیرین آباد و شهرستان علی آباد هستند.

وی تاکید کرد: امدادگران در ٧٩ تیم عملیاتی متشکل از ٣١٢ امدادگر و نجاتگر مشغول امدادرسانی اند، درحال حاضر امدادرسانی در خراسان رضوی و گلستان ادامه دارد.

701

کد خبر: 825419

وب گردی

وب گردی