اجرای دوره های  مشترک با دانشگاه های  روسیه ، کره جنوبی و هلند   از مهرماه

معاون امور بین الملل دانشگاه خواجه نصیر گفت: از سپتامبر ۲۰۱۷ مصادف با مهرماه ۹۶، پنج دوره بین المللی این دانشگاه اجرا می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، فرهاد یزدان دوست گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته یک دانشجوی کارشناسی ارشد و یک دانشجوی دکتری برای شرکت در دوره مشترک با دانشگاه کایست کره جنوبی به این کشور اعزام می شوند.

وی افزود: دوره مشترک رشته فناوری فرهنگ با دانشگاه کایست کره جنوبی عملیاتی شده است و دانشجویان پذیرفته شده برای این دوره ترم اول تحصیلی خود را در این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند.

معاون امور بین الملل دانشگاه خواجه نصیر اظهار داشت: از سپتامبر ۲۰۱۷ مصادف با مهرماه ۵ دوره بین الملل این دانشگاه اجرا می شوند که این دوره ها در کشورهای کره جنوبی، روسیه و هلند برگزار می شود.

یزدان دوست خاطرنشان کرد: دانشگاه خواجه نصیر با کشور روسیه در رشته های مهندسی فضایی و جلوبرندگی و با دانشگاه توئنته هلند در رشته های سنجش از دور و سامانه های اطلاعات جغرافیایی دوره مشترک برگزار می کند.

وی عنوان کرد: نتایج نهایی برای شرکت در این دوره ها از طریق نتایج آزمون کارشناسی ارشد و از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

201

کد خبر: 825437

وب گردی

وب گردی