قوت قلب ترامپ به فرماندار گوام:  حسابی معروف می شوی!

تازه ترین نظرسنجی ها حاکی از افزایش محبوبیت رئیس جمهور آمریکا است . او به فرماندار گوام می گوید با افزایش تهدیدهای هسته ای کره شمالی وی نیز محبوب تر خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هیل، تازه ترین نظرسنجی موسسه راسموسن حاکی از آن است که میزان محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به 45 درصد افزایش یافته که نسبت به نظرسنجی هفته گذشته 6 درصد رشد داشته است.

این بالاترین میزان محبوبیت ترامپ از 12 جولای تاکنون به شمار می رود. وی طی روزهای اخیر بارها کره شمالی را تهدید به حمله کرده است. پیونگ یانگ نیز هشدار داده که تا اواسط اوت طرح و برنامه های خود را برای حمله موشکی به جزیره گوام نهایی خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا چند ساعت قبل با بیان این جمله که " واشنگتن دستش را برای حمله به کره شمالی روی ماشه سلاح‌هایش قرار داده" تشریح کرد: این مرد (رهبر کره شمالی) نمی‌تواند از کارهایی که انجام می‌دهد شانه خالی کند. اگر او یک تهدید آشکار دیگر انجام بدهد یا اگر اقدامی درباره گوام یا هر نقطه دیگر از خاک آمریکا یا متحدان آمریکا انجام دهد، کاملاً پشیمان خواهد شد و به سرعت هم پشیمان می‌شود.

این نظرسنجی نشان می دهد که 45 درصد آمریکایی ها از راهکار نظامی علیه کره شمالی حمایت می کنند. این در شرایطی است که بیش از 53 درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در 200 روز نخست ریاست جمهوری اش ناراضی هستند.

قوت قلب ترامپ به فرماندار گوام: معروف می شوی!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تماسی با " ادی بازا کالوو " فرماندار گوام از او خواست تا بجای نگرانی نسبت به بمباران اتمی کره شمالی به فکر این باشد که در صورت حمله بسیار معروف خواهد شد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه با رئیس جمهور چین و فرماندار گوام به گفت و گو پرداخت. وی مدعی شده است که در حال بررسی و تصویب تحریم هایی بسیار قوی علیه پیونگ یانگ است.

مشاور امنیت ملی گوام در روز جمعه فاصله زمانی پرواز موشک از کره شمالی تا گوام را 14 دقیقه اعلام کرد. از طرفی پیونگ یانگ سه ناحیه را برای پرتاب موشک به سوی آمریکا شناسایی کرده است.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه، در واکنش به تهدیدهای کره شمالی برای حمله موشکی به «گوام»، با فرماندار این جزیره به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و گفت: «ذره‌ای نگران چیزی نباش. باید بگویم، ادی، تو خیلی معروف خواهی شد. همه دنیا دارند درباره گوام و تو صحبت می‌کنند و می‌توانم بگویم که توریسم در اینجا بدون صرف هیچ پولی نزدیک ده برابر خواهد شد، بنابراین به تو تبریک می‌گویم.»

ارتش کره شمالی چهارشنبه هفته گذشته، بعد از تهدیدهای نظامی ترامپ اعلام کرد در حال «بررسی طرح عملیاتی» برای حمله به مناطق اطراف «گوام» با موشک‌های بالستیک استراتژیک دارای برد متوسط و دوربرد است.

«گوام» از پایگاه‌های استراتژیک آمریکا و محل استقرار بمب‌افکن‌های این کشور است. همچنین هزاران نفر از نظامیان آمریکا و خانواده‌هایشان در این منطقه مستقر هستند.

801

کد خبر: 825532

وب گردی

وب گردی