تاکید استاندار خراسان رضوی بر مشارکت موثر همه نهادهای اجرایی در راستای حرکت چرخ تولید

با حضور استاندار خراسان رضوی و طبق معمول برنامه ی هفتگی، جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل یکی از واحدهای صنعتی مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه به مشکلات 12 واحد صنعتی در حوزه های تامین آب، گاز، تسهیلات بانکی، بنیاد مسکن، حفاظت محیط زیست، جهاد کشاورزی، شرکت سازمان مپ، امور مالیاتی و تامین اجتماعی رسیدگی شد و در دستورات مقتضی صادر شد.

علی رضا رشیدیان در این جلسه تاکید کرد: همه ارکان نظام، نهادهای اجرایی و مردم با همکاری فعالان و دانشمندان در حوزه های صنعتی و دانش بنیان با حمایت بانک ها قادرخواهند بود چرخ تولید را به نفع جامعه و ایجاد ارزش افزوده به حرکت درآورند.

وی افزود: دولت، استانداری و بانک ها همراه با دستگاههای اجرایی خود را مکلف می دانند از تولیدکنندگان داخلی و تولیدات حمایت کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به افتتاح طرح های تولیدی در استان همزمان با آغاز به کار دولت دوازدهم؛ تاکید کرد: این مهم، نشان دهنده شروع دوره رونق واحدهای تولیدی است.

رشیدیان افزود: با شناسایی قوانین مخل تولید و رفع موانع آن ها از طریق اتخاذ تصمیمات صحیح و کارشناسی، در دولت یازدهم، انتظار این است در دوره جدید، مشکلات بخش تولید مرتفع شود.

901

کد خبر: 825548

وب گردی

وب گردی