به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در این نشست که به منظور تحقق برنامه هشتم دولت در راستای توسعه دولت الکترونیک و همچنین در راستای ابلاغیه شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت نیرو و مصوبه کمیسیون راهبری توسعه مدیریت شرکت توانیر برگزار شد؛ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی به ویژه سامانه تلفنی خدمات فروش و پس از فروش مشترکان) توسط حمید رضا ملکی وش، معاون خدمات مشترکین؛ در ادامه به تصمیم گیری در خصوص نحوه خرید کلیه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت پرداخته شد.
بر اساس این گزارش در این نشست صبوری، مدیرعامل شرکت ضمن ارائه بیاناتی با توجه به اهمیت و نقش مصوبات این کمیته در ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان و همچنین رضایت مندی مشترکان؛ اظهار داشت: از این پس ضروری است کلیه خدمات و فعالیت های الکترونیکی شرکت با ماهیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه های مختلف اعم از بهره برداری، اتوماسیون شبکه وپست های فوق توزیع و همچنین خدمات مشترکین بر اساس طرح های پیشنهادی معاونت ها؛ صرفاً به کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی ارائه شود تا پس از سیاست گذاری، تامین اعتبار و تصویب نهایی کمیته مذکور، قابلیت اجرایی یافته و عملیاتی شود.
402