درمراسم تقدیر از رتبه‌های برتر آزمون سراسری عنوان شد؛ تحصیل رایگان رتبه‌های زیر هزار در دانشگاه آزاد اسلامی

همایش بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای تقدیر از رتبه‌های برتر آزمون سراسری با حضور معاونان این دانشگاه از صبح امروز در واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز، امیررضا شاهانی، سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: «هدف از این برنامه معرفی دانشگاه آزد به رتبه‌های برتر و تسهیلاتی که به آنها ارائه می‌دهد، است. دانشگاه آزاد با بیش از 520 واحد دانشگاهی و حدود یک و نیم میلیون جمعیت دانشجویی بزرگترین دانشگاه کشور است.»

او ادامه داد: «سیاست فعلی دانشگاه ارتقای کیفیت این مجموعه است و باشگاه پژوهشگران و نخبگان که در دانشگاه وجود دارد به پذیرش نخبگان و محققان برتر می‌پردازد که مقام‌های زیادی هم هر ساله در زمینه ربوکاپ و دیگر زمینه‌های علمی کسب می‌کنند.»

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره تسهیلاتی که دانشگاه به رتبه‌های برتر ارائه می‌دهد، گفت:‌ «رتبه‌های زیر هزار در سه زیرگروه فنی مهندسی، پزشکی و انسانی از تسهیلات این مجموعه برخوردار می‌شوند. در رتبه‌های زیر هزار غیر پزشکی از تخفیف شهریه 100 درصد برخوردار می‌شوند و در رتبه‌های بین هزار تا 2 هزار، 50 درصد تخفیف برای آنها در نظر گرفته شده است. رتبه‌های پزشکی زیر 500، 50 درصد تخفیف دارند و معدل‌های بالای 17 به تمام دانشجویان تخفیفات تعلق می‌گیرد.»

شاهانی افزود: «برای ادامه تحصیل هم در مقاطع بالاتر بدون آزمون پذیرش می‌شوند و اگر در طول تحصیل موفق باشند برای استخدام هیات علمی اولویت دارند.»

201

کد خبر: 825571

وب گردی

وب گردی