بیرانوند: شهید حججی نشان داد که با گرگ های گرسنه باید انقلابی برخورد کرد

نماینده سابق مردم بروجرد در نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع به یقین، تاثیر خون شهید حججی بسیار بالاتر از انواع و اقسام به آغوش کشیدن های دیپلماتیک است.

بهرام بیرانوند نماینده سابق مردم بروجرد در نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص پیامی که شهادت محسن حججی در عرصه دیپلماسی می تواند داشته باشد اظهار کرد: برجسته ترین پیامی که شهادت محسن حججی می تواند داشته باشد این است که با گرگ گرسنه ای که قصد تعرض به داراییهای ما را دارد می بایست انقلابی و محکم برخورد بکنیم و نباید در عرصه دیپلماسی، گول کلمات زیبا و لبخندهای آدم ماشینی ها را بخوریم.

وی افزود: متاسفانه طی 4 سال گذشته، تعدادی از شخصیت ها و رجل سیاسی ما که دارای ذهن ویروسی هستند، علی رغم تمام هشدارها گول لبخند های دشمن را خوردند و در کشور خسارت به بار آوردند.

این نماینده سابق مجلس با بیان این که هدف آمریکایی ها و سعودی ها کشاندن درگیری های نیابتی به مرزهای کشور و ایجاد ناامنی در داخل است تصریح کرد: علی رغم واضح بودن هدف دشمنان، متاسفانه دستگاه دیپلماسی ما به نوعی خود را به تجاهل زده و دلگرم به این است که با آمریکایی ها پشت میز می نشیند و لبخند می زند.

بیرانوند تاکید کرد: هزینه لبخند زدن دستگاه دیپلماسی را باید جوانان ما در دفاع از مرزهای کشور پرداخت کنند.

وی با تاکید بر این که تاریخ را همیشه مردان شجاع ساخته اند اظهار داشت: ممکن است ترسوها و بزدل ها تاریخ را نوشته باشند، اما آن هایی که مقاوم بوده اند و همیشه از منافع شان ،خاک، دین و ناموس شان دفاع کرده اند تاریخ را شکل داده و ساخته اند.

این نماینده سابق مجلس اضافه کرد: به طور قطع به یقین، تاثیر خون شهید حججی بسیار بالاتر از انواع و اقسام به آغوش کشیدن های دیپلماتیک است.

بیرانوند با اشاره به برخی اظهارات در خصوص چرایی حضور مستشاری ایران در منطقه خاطر نشان کرد: هنگامی که پهلوانان به میدان می روند، نیازی نیست گوش به حرف های بزدلان پرده نشین داده شود؛ آن ها برای خالی کردن دل پهلوانان کارشان فقط جیغ زدن است، آنها مورد نفوذ دشمن واقع شده اند و برای ایجاد انحراف در جامعه این حرف ها را می زنند.

وی در پایان تصریح کرد : تمام ملت ایران، حفاظت از مرزهای عقیدتی کشور را اولویت خود می دانند که از آب و نان برای آنها مهم‌تر است ؛ آن هایی که قصد خالی کردن دل این مردم را دارند، قلم به مزدهایی هستند که چشم شان به کدخدای بی خدا است.

302

کد خبر: 825579

وب گردی

وب گردی