کشف کالای قاچاق در عسلویه

رئیس پلیس شهرستان عسلویه گفت: با توقیف یک دستگاه تریلر ۶ تن شکر و ۵۸۰ کیلوگرم گردو قاچاق که به صورت حرفه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر تشدید مبارزه با قاچاقچیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی، تمام برنامه‌های قاچاقچیان در عسلویه رصد و با آنان برخورد قاطع می‌شود.

وی از کشف محموله 7 تنی شکر و گردو در عسلویه خبر داد و افزود:با توقیف یک دستگاه تریلر در محور عسلویه شش تن شکر و 580 کیلوگرم گردو قاچاق که به صورت حرفه‌ای جاساز ی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه با اشاره به تشکیل تیم ویژه پلیس در دستگیری قاچاقچیان تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی عسلویه پس از کسب اخبار مبنی بر بارگیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه کشنده تریلر در شهر نخل تقی و انتقال این محموله به استان‌های همجوار تیم ویژه‌ای را تشکیل دادند.

صالحی با اشاره به توقیف این محموله قاچاق در محور خروجی عسلویه افزود: ماموران انتظامی شهرستان عسلویه با تحت نظر قرار دادن محورهای خروجی شهر عسلویه توانستند خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کنند.

وی با اشاره به کشف 110 کیسه 50 کیلویی شکر از این تریلر گفت: ماموران در بازرسی از کشنده تریلر تعداد 110 کیسه 50 کیلویی شکر و 29 کیسه 35 کیلویی گردو خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی که به طرز ماهرانه‌ای در کفی تریلر جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده 500 میلیون ریال است خاطرنشان کرد: در همین رابطه یک نفر دستگیر که به همراه خودرو و کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان عسلویه منتقل شد.

تسنیم

کد خبر: 825613

وب گردی

وب گردی