شرکت آمریکایی بابت نقض ادعایی تحریم‌های ایران جریمه شد

«اداره کنترل دارایی‌های خارجی» وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای از مصالحه با یک شرکت آمریکایی برای حل و فصل اختلافات پیرامون نقض قوانین تحریم‌های ایران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، «اداره کنترل دارایی‌های خارجی» وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای از مصالحه با یک شرکت آمریکایی برای حل و فصل اختلافات پیرامون نقض قوانین تحریم‌های ایران خبر داد.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است شرکت خدمات بین‌المللی «ایپسا»، از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات مشاوره برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، با پرداخت مبلغ 259200 دلار برای حل و فصل اختلافات درباره 72 مورد نقض قوانین تحریم‌های آمریکا موافقت کرده است.

شرکت «ایپسا» که در شهر «فونیکس» ایالت آریزونا مستقر است متهم شده در 42 مورد با وارد کردن خدمات ایرانی، قوانین تحریمی آمریکا را نقض کرده است. این شرکت، همچنین متهم است در 28 مورد هم وارد مبادلات و معاملاتی با طرف‌های ایرانی شده که نقض این قوانین بوده است.

اداره کنترل دارایی‌های خارجی اعلام کرده که شرکت یاد شده، تعمداً موارد تخلفات خود را پنهان نکرده و به همین دلیل اقداماتش مصداق تخلف فاحش محسوب نشده است. کل رقم تخلفات مربوط به شرکت «ایپسا» برابر با 290784 بوده است.

کد خبر: 825770

وب گردی

وب گردی