انتخاب آوایی به عنوان وزیر دادگستری می‌تواند باعث افزایش ارتباط قوا شود

رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: به نظر می‌رسد انتخاب علیرضا آوایی به عنوان وزیر دادگستری دولت دوازدهم می‌تواند در جهت افزایش همکاری و تعامل قوا باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام موسی غضنفر آبادی رئیس دادگاه انقلاب تهران درباره معرفی سیدعلیرضا آوایی به عنوان وزیر دادگستری گفت: اینکه یک همکار قضایی آن هم با سال‌ها سابقه کار مثبت و دارای اطلاعات کافی درباره قوه قضائیه به عنوان وزیر دادگستری منصوب شود، بسیار جای سعادت و خوشحالی دارد، زیرا این فرد می‌تواند با علم و آگاهی خود در جهت بهبود کارها گام بردارد.

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا شناخت آوایی از مشکلات دستگاه قضایی می‌تواند منجر به آن شود که دولت بیش از پیش در جهت رفع مشکلات قوه قضائیه اقدام کند، گفت:‌البته این موضوع را باید بدانیم که مشکلات و موضوعات قوه قضائیه برای وزرایی که تا امروز به عنوان وزیر دادگستری انتخاب شده‌اند نامفهوم و غیرروشن نبوده است.

وی ادامه داد: آقای پورمحمدی و بختیاری هم که وزرای سابق بودند مشکلات را می‌شناختند و می‌دانستند چه مسائلی وجود دارد اما حل این مشکلات منوط به خواست دولت برای حل آنهاست.

رئیس دادگاه انقلاب تهران تصریح کرد: با این وجود ما امیدواریم که از جهت آشنایی آقای آوایی با دستگاه قضا هماهنگی میان قوا بیشتر شده و تعامل دستگاه قضا با دولت افزایش یافته و منجر به رفع مشکلات شود.

705

کد خبر: 825858

وب گردی

وب گردی