حمید آبدانه: کشتی نوجوانان نیازمند توجه رسانه هاست

کارشناس کشتی اسلامشهر با اشاره به عملکرد خوب این تیم گفت: رقابت های رده سنی پایه و نوجوانان نیازمند توجه بیشتر مسیولان و رسانه هاست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در پایان رقابت‌های کشتی رده‌های سنی استان تهران، حمید آبدانه سرپرست تیم کشتى اسلامشهر اظهار کرد: من عضو هیات رییسه هیات کشتی اسلامشهر هستم و سرپرست تیم این شهر را بر عهده دارم. خدا را شکر تیم ما در آخرین دوره این رقابت‌های رده‌های سنی نتایج خوبی گرفت. مسابقه‌های رده سنی نوجوانان سطح بالایی دارد. تیم‌های خوبی از شهرهای مختلف در آن شرکت می‌کنند و کیفیت رقابت‌ها مطلوب است.
وی افزود: متاسفانه رسانه‌ها توجه زیادی به لیگ‌های رده‌های سنی نمی‌کنند و مسابقه‌های پایه بدون توجه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و بدون بازتاب خبری مطلوب، برگزار می‌شود. تیم‌های زیادی در مسابقه‌های نوجوانان شرکت کرده‌اند. حدود 30 تیم با میانگین 11 ورزشکار در مسابقه‌های کشتی پایه حضور دارند که نیازمند انگیزه هستند. رده سنی پول و قرارداد بالایی ندارد و همه برای عشق و علاقه کار می‌کنند.
حمید آبدانه ادامه داد: خوشبختانه تیم کشتی اسلامشهر در مسابقه‌های اخیر به شدت خوب ظاهر شد و توانست تمام حریفان خود را با امتیازات بالا شکست دهد. این نشان می‌دهد که استعدادهای خوبی در این حوزه فعال هستند. جا دارد که مسئولان فدراسیون و مسئولان ورزش استان توجه بیشتری به تیم‌های موفق در رده پایه داشته باشند.
وی در پایان گفت: امیدوارم در دور بعدی مسابقه‌ها از سوی رسانه‌ها چند نماینده در سالن کشتی حضور داشته باشد. واقعا رقابت‌های رده سنی نوجوانان کشتی اسلامشهر دیدنی است. تیم ما واقعا حرفه‌ای کار می‌کند تا نتیجه زحماتش را بگیرد. دوست داریم که این زحمات با بازتاب خوب در رسانه‌ها همراه باشد.

602

کد خبر: 825956

وب گردی

وب گردی