نامه محرمانه کیومرث هاشمی به وزارت ورزش: تغییرات بدون امضای هیأت اجرایی اعتبار ندارد

رئیس کمیته ملی المپیک در نامه‌ای محرمانه به وزارت ورزش تاکید کرد: تغییرات در اساسنامه این کمیته از سوی وزارت ورزش باید به تایید اعضای هیأت اجرایی برسد.

به گزارش ایسکانیوز ، به دنبال ارسال اساسنامه کمیته ملی المپیک به وزارت ورزش برای ارجاع به هیات دولت، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در نامه‌ای محرمانه به وزارت ورزش نکاتی را در این باره یادآور شد.

هاشمی در این نامه به وزارت ورزش اعلام کرد اساسنامه‌ای باید به هیات دولت ارسال شود که در تمامی صفحات امضای اعضای هیات اجرایی در آن درج شده باشد. در صورتی که وزارت ورزش بخواهد تغییراتی در اساسنامه بدهد، باید این تغییرات به تایید هیات اجرایی برسد.

البته وزارت ورزش نیز در پاسخ به هاشمی اعلام کرده تمامی تغییرات صورت گرفته در اساسنامه کمیته از سوی کارشناسان این وزارتخانه بر اساس منشور المپیک است.

وزارت ورزش اصلاحاتی را در اساسنامه کمیته اعمال کرده مبنی بر اینکه خزانه‌داری شغل نیست و در انتخابات کمیته ملی المپیک که دی ماه برگزار خواهد شد، پست خزانه‌داری باید در بین پست‌های انتخاباتی قرار بگیرد این در حالی است که کمیته ملی المپیک در اساسنامه خود انتخاب خزانه‌دار را حذف و نماینده کمیسیون ورزشکاران را در هیات اجرایی جایگزین کرد.

602

کد خبر: 825986

وب گردی

وب گردی