خدمات دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم استان اردبیل ارائه می‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم استان توسط دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، صادق حضرتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های تحول سلامت دهان و دندان، با تامین دو دستگاه کلنیک سیار دندانپزشکی، به زودی خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم استان ارائه می‌شود.

وی افزود: این خدمات به صورت رایگان از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با همکاری انجمن‌های دندانپزشکی استان، دانشکده دندانپزشکی و دندانپزشکان خیر و دواطلب ارائه خواهد شد تا مردم مناطق محروم در سطح استان بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

حضرتی تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی قابل ارایه از قبیل ترمیم دندان، جرمگیری، سیلانت تراپی، کشیدن دندان، رادیوگرافی دندان، درمان پالپ زنده، فلورایدتراپی و سایر خدماتی که بر حسب شرایط و نیاز بیمار ضروری خواهد بود که توسط کلنیک‌های سیار دندانپزشکی انجام خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: نخستین محل استقرار کلینک سیار دندانپزشکی در شهرستان کوثر و روستای آقامیرلو از مناطق محروم استان است که در این زمینه برنامه‌ریزی لازم و اساسی انجام شده تا بتوانیم با هماهنگی های لازم زمینه بهره‌مند مردم این مناطق را از خدمات ارائه شده فراهم آوریم.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی خدمات‌رسانی درمانی به مردم در مناطق محروم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده تا از این طریق بتوان افرادی را که نیاز به دریافت این خدمات دارند از این امکان بهره‌مند ساخت و تلاش می‌نیم تا اجرای چنین طرح‌هایی را در استان تداوم بخشیم.

901

کد خبر: 825998

وب گردی

وب گردی