برگزاری آزمون استخدامی سوم شهریور ماه/ توزیع کارت از ۳۱ مرداد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری چهارمین آزمون استخدامی در سوم شهریورماه ۹۶ خبر داد و گفت: توزیع کارت آزمون از ۳۱ مرداد آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین توکلی اظهار کرد: چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ در صبح و بعد از ظهر روز جمعه سوم شهریوماه ۹۶ در ۵۳ شهرستان و ۱۱۷ حوزه امتحانی برای تعداد ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ داوطلب برگزار می شود.

وی افزود: از تعداد ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ داوطلب، ۲۲۲ هزار و ۷۳۶ نفر زن و ۱۷۹ هزار و ۶۹۴ نفر مرد هستند.

توکلی اظهار داشت: فرآیند برگزاری آزمون در نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می شود. در ورودی برای آزمون نوبت صبح راس ساعت ۸ صبح و برای نوبت عصر راس ساعت ۱۴ بسته خواهد شد و داوطلبان ضرورت دارد قبل از بسته شدن در آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

وی گفت: هر داوطلب باید پرینت کارت آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار را به همراه داشته باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان از روز سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶ برای مشاهده و پرینت روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تمامی متقاضیان شرکت در آزمون باید از روز سه شنبه ۳۱ مرداد تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه دوم شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای، نام و نام خانوادگی، کد ملی و سال تولد و یا اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری، ضمن مشاهده کارت نسبت به دریافت پرینت آن اقدام کنند.

200/202

کد خبر: 826032

وب گردی

وب گردی