باند سارقان میلیاردی منازل اصفهان منهدم شد/ سارقان  به 4 میلیارد ریال سرقت  اعتراف کردند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری سه سارق حرفه ای منزل وکشف4 میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر سرهنگ کارآگاه ستار خسروی، اظهار داشت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل اش ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان، تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز کرده و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند سه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده در بازجویی های پلیس به سرقت4 میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اعتراف کرده اند ادامه داد: تاکنون تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی شده اند که اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می شود.

کارآگاه خسروی ضمن اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضائی از افزایش کشفیات سرقت منزل در چهار ماهه اول امسال خبر داد و گفت: در چهار ماهه سال جاری با تلاش کارآگاهان سخت کوش پلیس آگاهی ما شاهد رشد ۹.۲ درصدی در کشفیات سرقت منزل و کاهش۲.۹ درصدی در وقوع سرقت منزل بوده ایم.

وی به همشهریان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کنید، در هنگام خروج از منزل اگر با خودرویی که سرنشینان آن مشکوک هستند مواجه شدید شماره خودرو را یادداشت کنید، در اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان ها حساس باشید و موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

700

کد خبر: 826087

وب گردی

وب گردی