جلسه فوری تاج با کی‌روش/ حاج‌صفی و شجاعی دعوت می‌شوند؟

قرار است در جلسه‌ای ویژه در مورد وضعیت دو بازیکن مغضوب تیم ملی فوتبال تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، کارلوس کی‌روش که پس از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان به پرتغال سفر کرده بود، بامداد امروز (دوشنبه) به ایران بازگشت تا شاگردان خود را برای نهمین دیدار در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 آماده کند.

زمانی که سرمربی تیم ملی در تعطیلات به سر می‌برد، احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی، دو بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پانیونیوس به دلیل بازی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا با هجمه عظیمی از انتقادات روبرو شدند و محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش هم از محرومیت این دو ملی‌پوش خبر داد.

هر چند فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج اعلام کردند به زودی وضعیت این دو بازیکن را مشخص خواهند کرد اما کارلوس کی‌روش در روزهای تعطیلات هیچ واکنشی حتی به صورت فیس‌بوکی به محرومیت دو بازیکن تأثیرگذار تیمش نشان نداد.

تیم ملی در سال منتهی به جام جهانی 2018 قرار دارد و با توجه به روحیات خاص کی‌روش که پیش از این نشان داده در تصمیم‌گیری‌ها کاملا انفرادی عمل می‌کند، صحبت‌های زیادی مطرح شد مبنی بر اینکه او به راحتی روی نام شجاعی و حاج‌صفی خط قرمز نخواهد کشید.

حالا شنیده می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای اضطراری شرایط و حساسیت موضوع را برای کی‌روش شرح خواهد داد تا سرمربی تیم ملی به شکلی کاملا فوتبالی نام دو ملی‌پوش خبرساز را از فهرست تیم ملی خارج کند تا شاید بدین نحو خطر تعلیق از بیخ گوش فوتبال ایران عبور کند و حسرت حضور در روسیه بر دل فوتبال‌دوستان کشورمان نماند.

شجاعی با وجود انتقادات زیاد از نمایشش در تیم ملی مورد اعتماد کی‌روش بود و یکی از کاپیتان‌های تیم او محسوب می‌شد. وی در آخرین بازی تیم ملی مقابل ازبکستان از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و در دقیقه 70 جای خود را به اشکان دژاگه داد. احسان حاج‌صفی هم در دیدارهای اخیر با توجه به درخشش میلاد محمدی از جمع یازده نفر اصلی تیم ملی خارج شده و بازی با ازبکستان را هم از روی نیمکت تماشا کرد.

604

کد خبر: 826241

وب گردی

وب گردی