برگزاری پنجمین رویداد استارتاپ دمو در زمینه سلامت و محیط زیست

مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین رویداد استارتاپ دمو Start-up Demo را در زمینه سلامت و محیط زیست برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا ، اکبر قنبرپور اظهار کرد: پنجمین رویداد استارتاپ دمو Start-up Demo به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‏های حوزه سلامت و محیط زیست با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، شهریورماه سالجاری در دانشگاه صنعتی شریف، با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه واستارتاپ‌های حوزه سلامت و محیط زیست بعنوان سرمایه پذیران برگزار خواهد شد.
رییس مرکز فن بازار ملی ایران افزود: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبین ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود و استارتاپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.
وی ادامه داد: سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره به ارزیابی آن‌ها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آن‌ها اعلام نظر خواهند کرد.
قنبرپور در خصوص اهمیت برگزاری این رویداد‌ها گفت: یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند.
پنجمین رویداد استارتاپ دمو Start-up Demo به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‏های حوزه سلامت و محیط زیست با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، به همت مرکز فن بازار ملی ایران که در پارک فناوری پردیس معاونت علمی فعالیت دارد، شهریورماه سالجاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

705

کد خبر: 826280

وب گردی

وب گردی