بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کنگاور در آینده‌ای نزدیک

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کنگاور در استان کرمانشاه با ظرفیت 8 هزار متر مکعب در شبانه روز تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو "علیرضا تخت‌شاهی" به همراه فرماندار شهرستان کنگاور و شماری از مسئولان از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان کنگاور بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان وضعیت اجرایی این پروژه قرار گرفت.
تخت شاهی در این بازدید گفت: وجود تصفیه خانه یکی از شاخص‌های ملی است و در شاخص سلامت تاثیر مستقیم دارد و از سویی نیز شاخص شهرستان را بالا می‌برد.
این مسئول اظهار کرد: مردم در هر دولتی و هر مقطعی خدمت می‌خواهند و ما وظیفه داریم در چهارچوب کار خود به همه خدمت ارائه دهیم.
مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه همچنین به مشکلات طرح جمع آوری فاضلاب این شهر اشاره کرد و گفت: این پروژه هم اکنون فعال است هرچند در سنوات گذشته به دلیل متعدد با مشکل مواجه بوده اما امروز شاهد پیشرفت خوب این پروژه هستیم امیدواریم با تزریق اعتبار بموقع، در آینده نزدیک شاهد بهره برداری ازآن باشیم.
تخت شاهی ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر کنگاور را 8 هزار متر مکعب عنوان کرد و افزود: سامانه تصفیه خانه فاضلاب یک سیستم نمونه است و پتانسیل خوبی در بخش کشاورزی داریم و در این راستا برنامه خوبی برای پساب تصفیه خانه داریم.
او با اشاره به اینکه بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر کنگاور به زودی انجام می‌شود، گفت: برآورد اعتبار این پروژه 11 میلیارد است و امیدواریم حرکت و جهشی برای تامین منابع آب به شرق استان تزریق کند.
گفتنی است؛ در این سفر کاری، آیین تودیع و معارفه مدیران آبفا شهرستان کنگاور با حضور مسئولان برگزار شد که در این مراسم فرزاد صابری بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرکنگاور معرفی و از خدمات حسین جاورسینه مدیر پیشین امور تجلیل شد.

402

کد خبر: 826360

وب گردی

وب گردی