برای اولین بار در برق باختر ترانسفورماتور 63 کیلوولت با باسبار Cable Box کامل نصب شد

رئیس اداره نظارت بر تعمیرات و نگهداری امور انتقال برق باختر گفت: به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع نواحی غرب استان مرکزی و برای اولین بار در برق باختر ترانسفورماتورهای 63 کیلوولت با باسبار 20 کیلوولت دارای Cable Box کامل در پست فوق توزیع خنداب جایگزین ترانس های قدیمی شدند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی برق باختر، به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع نواحی غرب استان مرکزی و برای اولین بار در برق باختر ترانسفورماتورهای 63 کیلوولت با باسبار 20 کیلوولت دارای Cable Box کامل در پست فوق توزیع خنداب جایگزین ترانس های قدیمی شدند.

حمید رضا قاسمی رئیس اداره نظارت بر تعمیرات و نگهداری امور انتقال این شرکت ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با اجرای طرح جایگزینی ترانسفوماتورهای 63 کیلوولت جدید پست خنداب با ترانس های قدیمی ، ظرفیت ایستگاه مذکور تا 80 مگاولت آمپر افزایش یافت.

او افزود: با انجام این طرح و اجرای باسبار 20 کیلوولت به صورت Cable Box کامل علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، از برخورد پرندگان و جانوران با تجهیزات برقدار جلوگیری بعمل آمده و خاموشیهای آن نیز کاهش یافته است.

قاسمی در پایان ضمن تشکر از همکاری و مساعدت همکاران مرتبط در اجرای این طرح اظهار داشت: با توجه به نتایج مثبت اجرای این پروژه در نظر است تجربیات و آموخته های آن در سایر پروژه ها نیز بکار گرفته شود.

402

کد خبر: 826361

وب گردی

وب گردی