ثبت قرارداد «قاتل اهلی»/ سینما فرهنگ حواله اکران گرفت

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد تازه ترین ساخته مسعود کیمیایی خبر داد و گفت: ارائه حواله نمایش به سینما فرهنگ نیز از سر گرفته شد.

غلامرضا فرجی درباره مصوبات جدید امروز 23 مرداد شورای صنفی نمایش، به خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، گفت: قرارداد فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در گروه آزادی به ثبت رسید و این فیلم پس از «قهرمانان کوچک» ساخته حسین قناعت اکران خواهد شد.

وی افزود: همچنین قرارداد فیلم «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی به ثبت رسید، این فیلم پس از «قاتل اهلی» در گروه آزادی روی پرده می رود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش، با اشاره به مصوبه پیشین این شورا درباره سینما فرهنگ، اظهار کرد: مدیرعامل خانه سینما گزارش کاملی درباره سینما فرهنگ ،که هفته گذشته مصوب شده بود حواله ای برای آن تا اطلاع ثانوی صادر نشود، ارائه دادند و شورا مقرر کرد با عنایت به گزارش داده شده توسط منوچهر شاهسواری، سالن های یک و دو سینما فرهنگ به اکران عمومی و مخاطب عام سرویس داده و حواله اکران برای این سینما صادر شود.

فرجی در پایان، گفت: شورای صنفی نمایش از سرگروه های سینمایی به دلیل ارائه قرارداد به موقع فیلم هایی که در نوبت اکران قرار دارند و امکان تبلیغ را برای صاحبان آثار فراهم کرده اند، تشکر کرد.

501

کد خبر: 826363

وب گردی

وب گردی