تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور

سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال 1396 تا پایان مهلت مقرر برای انتخاب رشته (96/5/25) در دسترس داوطلبان خواهد بود و علاقمندان می‌توانند با پرداخت وجه مربوط از این راهنما استفاده نمایند.

به گزارش ایسکانیوز، مهلت انتخاب رشته کنکور تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مرداد تمدید شد.

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1396 و اطلاعیه مورخ 96/5/18 این سازمان، بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان آزمون مذکور که متقاضی انتخاب رشته می‌باشند می‌رساند، با توجه به برخی اصلاحات و همچنین اعلام رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون فوق‌الذکر (که مشروح آن در این اطلاعیه درج گردیده) و به منظور مساعدت برای تکمیل و درج کدرشته‌ محل‌های انتخابی، مقرر گردید به داوطلبان ذیربط اجازه داده شود تا پایان روز چهارشنبه مورخ 96/5/25 نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. بدیهی است مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از تاریخ مذکور واصل گردد ترتیب اثر داده نمی‌شود.

ضمناً سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال 1396 تا پایان مهلت مقرر برای انتخاب رشته (96/5/25) در دسترس داوطلبان خواهد بود و علاقمندان می‌توانند با پرداخت وجه مربوط از این راهنما استفاده نمایند.

مجدداً تاکید می‌شود که متقاضیان لازم است براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، توضیحات مربوط به اصلاحات و کدرشته محل‌های تحصیلی مندرج اطلاعیه مورخ 96/5/18 و همچنین مندرجات این اطلاعیه، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا پایان روز چهارشنبه مورخ 96/5/25 منحصراً از طریق سایت اینترنتی این سازمان اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و رسید انتخاب رشته 15 رقمی دریافت نموده‌اند نیز، در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق‌الذکر اقدام نمایند.

کد خبر: 826517

وب گردی

وب گردی