قطع برق شهرستان بهمئی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان خوزستان تامین کننده برق بهمئی است، گفت: اکنون برق این شهرستان قطع است و همکاران شرکت توزیع برق همچنان در حال تلاش برای وصل خطوط قطع شده هستند.

به گزارش ایسکانیوز، داوود راهزادی با اشاره به اینکه خط 132 کیلوولت امیدیه _ بهبهان استان خوزستان تامین کننده برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار داشت: بنا به دلایل نامعلومی حدود 2 ساعت است که برق این شهرستان قطع است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این قطعی هیچ ارتباطی با شبکه‌های توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد، عنوان کرد: هم اکنون پنج اکیپ عملیاتی اتفاقاتی با 20 نیروی انسانی و با تجهیزات کامل و با نظارت مستمر ما در مناطق مختلف شهرستان بهمئی درحالت آماده باش قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای برقدارنمودن شبکه‌های توزیع در شهرستان بهمئی از طریق شبکه فوق توزیع 132 کیلووات امیدیه _ بهبهان درحال انجام است و منتظر وصل خط از سوی همکاران در بخش انتقال هستیم.

راهزادی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: به دلیل سوختگی یک دستگاه ترانسفورماتور 315 برق خیابان مالک اشتر شهر چرام مرکز شهرستان چرام به مدت یک ساعت و 40 دقیقه قطع و ترانسفورماتور تعویض و برق این خیابان در ساعت 20 و 40 دقیقه برقرار و مشترکین برقدار شدند.

وی در گفت‌و‌گو با تسنیم تصریح کرد: هم اکنون هیچکدام از مناطق شهری و روستایی در شهرستان چرام بی‌برق نبوده و همه مشترکین برق در این شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند.

901

کد خبر: 826567

وب گردی

وب گردی