دکتر ولایتی: ارتقای کیفی دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند دقت و توجه است

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: شاید توسعه کمی باعث عدم توجه به توسعه کیفی شود اما قطعا ارتقاء کیفی دقت بیشتری را می‌طلبد و طبیعتاً دشوارتر خواهد بود. 

به گزارش ایسکانیوز، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر ولایتی با اشاره به ظرفیت های این مجموعه علمی اظهار کرد: دانشگاه آزاد این روزها محل تعقل و کارهای بزرگ برای پیشرفت است و البته با این وسعت نیاز به بررسی و تلاش مستمر برای بالندگی دارد.
او افزود: توسعه کمی همیشه در این دانشگاه وجود داشته و باعث شده است از تخلیه روستاها و شهرهای کوچک جلوگیری و مانع سرریز شدن این جمعیت به شهرهای بزرگ شود.
رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد ادامه داد: این توسعه کمی حتما لازم است چرا که با استقبال مردم نیز مواجه ایم و باید این نکته را در نظر داشته باشیم که در هزینه‌های گوناگون از جمله حمل و نقل، مسائل اجتماعی و غیره صرفه‌جویی کرده و این سیاست درست را ادامه دهیم.

دکتر ولایتی گفت: شاید توسعه کمی باعث عدم توجه به توسعه کیفی شود اما قطعا ارتقاء کیفی دقت بیشتری را می‌طلبد و طبیعتاً دشوارتر خواهد بود.
رئیس هیات موسس دانشگاه بیان کرد: درخواست دانشجویان و خانواده آن‌ها این است که امکانات تحصیل در حوزه علوم پزشکی افزایش یابد و باید این موضوع هرچه بیشتر مورد توجه واقع شود.

دکتر ولایتی ضمن تقدیر از زحمات دکتر طباطبایی، دکتر لاریجانی و دکتر یحیوی گفت: از آقای دکتر نفر که تا به حال زحمات زیاد کشیدند دعوت کردیم تا بتوانند حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد را سازماندهی کنند.

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد با اشاره به شایعاتی درباره رشته های علوم پزشکی تاکید کرد: ارقام عجیبی نسبت به شهریه ها گفته شده است. این شایعات از اساس غلط است و دکتر نفر در این زمینه اطلاع رسانی بهتری خواهند کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات دکتر شمس افزود: دکتر تهرانچی دانشمندی تراز اول در سطح کشور است و با مدیریت خود وصعیت واحدهای استان را بهبود خواهد داد. اگرچه ما قصد داشتیم از تجربه دکتر طباطبایی استفاده شود اما ایشان خود استعفا داد و قطع همکاری را ترجیح داد.

دکتر ولایتی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در همه رشته های علمی باید حرف اول را بزند.

رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: سرعت پیشرفت علم در دانشگاه آزاد افتخار جمهوری اسلامی است و حفاظت از آن سرمایه ماست.

200/201

کد خبر: 826646

وب گردی

وب گردی