تبدیل روستای منزل آب در زاهدان به شهرک توریستی

روستای منزل‌آب زاهدان به شهرک توریستی و گردشگری تبدیل می شود.

به گزارش ایسکانیوز، فرماندار شهرستان زاهدان گفت: با معرفی روستای منزل‌آب بعنوان منطقه گردشگری در آینده‌ای نزدیک، این منطقه به شهرک توریستی و گردشگری تبدیل و بزودی این منطقه به قطب گردشگری و جذب توریست تبدیل خواهد شد.

مجتبی خانجانی افزود: گردشگری یکی از بزرگترین و سریع‌الرشدترین صنایع جهان است؛ صنعت گردشگری و جذب توریست زمینه ایجاد شغل‌های جدید را فراهم می‌کند و بطور مستقیم در ایجاد اشتغال دخالت دارد.

وی ادامه داد: با توجه به آثار اقتصادی صنعت توریسم، باید از جاذبه‌‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی موجود در شهرستان‌ها، نهایت بهره را برد.

وی تصریح کرد: در منطقه و روستای منزل‌آب زاهدان ظرفیت‌های زیادی به منظور جذب گردشگر نهفته است که با توسعه گردشگری گام مؤثری در راه ایجاد شغل‌های پایدار برای روستاییان برداشته می‌شود.

فرماندار زاهدان ضمن اعلام روستای منزل‌اب بعنوان منطقه گردشگری، افزود: با معرفی این روستا بعنوان منطقه گردشگری گام مهمی در تبدیل این منطقه به شهرک توریستی و گردشگری در آینده‌ای نزدیک برداشته شد و بزودی این منطقه به قطب گردشگری و جذب توریست تبدیل می‌شود.

خانجانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرماندار بعنوان مدیر و رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری زاهدان بعنوان دبیر طرح شهرک توریستی و گردشگری منزلاب معرفی انتخاب شدند.

900

کد خبر: 826658

وب گردی

وب گردی