اعطای نشان مراورید مهر به استاندار ایلام

نشان مروارید مهر به استاندار ایلام اعطاء شد.

به گزارش ایسکانیوز، این تندیس توسط هنرمندان و در دو سال یکبار به مدیری که در حوزه مسائل فرهنگی و هنری بیشترین تلاش را داشته باشد اهداء می شود.
محمدرضا مروارید استاندار ایلام در دیدار جمعی از هنرمندان استان با بیان اینکه دولت اهتمام ویژه ای به توسعه حوزه فرهنگ و هنر ایلام دارد ، گفت: توجه به حوزه فرهنگی و توسعه برنامه های هنری در استان ایلام در دولت تدبیر و امید گسترش یافته و دولت همچنان در این زمینه اهتمام ویژه دارد .
وی افزود: یکی از شاخص های دولت در این استان توجه به مسائل فرهنگی و هنری بوده که در این حوزه خوشبختانه ایلام عملکرد مثبتی داشته است .
مروارید ادامه داد: ایلام قابلیت های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و اگر چه در گذشته توجه زیادی به این استان نشده ولی در دولت یازدهم اینو توجه دو چندان که رشد استعدادهای هنرمندان را بدنبال داشت است .
استاندار ایلام بیان کرد: با توجه به اینکه ایلام دارای هنرمندان شاخص و سرآمد در حوزه های مختلف است مدیریت فرهنگی باید از دیدگاه های هنرمندان این استان استفاده تا روند رشد حوزه فرهنگ و هنر استان بیش از وضعیت موجود رشد و ترقی یابد.
مروارید با تأکید بر اینکه باید زمینه بروز استعدادهای هنرمندان و خلق آثار آنها در حوزه های مختلف شعر ، موسیقی، ادبیات، نمایش و غیره در استان فراهم شود و قول مساعد برای حمایت هنرمندان را اعلام کرد .

در این نشست بهروز سپیدنامه از شاعران استان ایلام به نمایندگی از جامعه هنرمندان استان از عملکرد فرهنگی مثبت استاندار ایلام در طول چند سال اخیر و توجه ویژه به حوزه فرهنگ و هنر تقدیر کرد .

901

کد خبر: 826664

وب گردی

وب گردی