فلاحت پیشه: مردم ما از شعارهایی که درباره مبارزه با قاچاق داده شده خسته شده اند

نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: مردم ما از شعارهایی که درباره مبارزه با قاچاق داده شده است خسته شده اند. من مشکل اصلی این برنامه را در صفحه ۵۲ آن می دانم که گفته ما به دنبال کاهش دخالت دولت در امور اقتصادی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیت برنامه های دولت دوازدهم گفت: برنامه ای که دولت به مجلس ارائه داده همه نمایندگان در موفقیت و شکست آن سهیم هستند. مجلس و دولت باید متعهد باشند که در اجرای برنامه مصوب با هم همکاری کنند.

وی ادامه داد: معیار من این است که دولت آقای روحانی وارث گذشتگان و عملکرد خود در چهار سال گذشته است. دولت و مجلس مسئول هستند سالانه یک و نیم میلیون شغل ایجاد کنند که ۳۰۰ هزار تای آن به دلیل کم کاری در سال های گذشته است. در این برنامه مشخص نشده که هر وزارتخانه چه میزان شغل باید ایجاد کند.

فلاحت پیشه در خصوص برنامه دولت در حوزه اقتصاد و مبارزه با فساد گفت: مردم ما از شعارهایی که درباره مبارزه با قاچاق داده شده است خسته شده اند. من مشکل اصلی این برنامه را در صفحه ۵۲ آن می دانم که گفته ما به دنبال کاهش دخالت دولت در امور اقتصادی هستیم. در دهه ۷۰ و ۸۰ دو طرح برای خصوصی سازی داشتیم که هر دوی آنها به شکست انجامید و خود آقای روحانی نیز گفتند این طرح ها با شکست روبرو شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل و مشکلات بانک ها و موسسات مالی گفت: در مورد بانک ها با دو دسته از افراد، گروه ها و شرکت ها روبرو هستیم، یک دسته فراریان مالی هستند و دسته دوم ورشکستگان کوچک، کشاورزان و افرادی هستند که برای دریافت دو میلیون وام با مشکلات بسیاری روبرو هستند و از طرف دیگر افرادی به راحتی وام های کلان دریافت می کنند؛ باید با این روند برخورد شود.

فلاحت پیشه در پایان تاکید کرد: من معتقدم برنامه ارائه شده آقای روحانی برای ارائه شده دولت دوازدهم بسیار کلی است.

302

کد خبر: 826668

وب گردی

وب گردی