دکتر ولایتی: تغییر نام واحد نجف آباد کمترین کاری بود که برای شهید حججی انجام دادیم

دکتر ولایتی تاکید کرد: نامگذاری واحد نجف آباد کمترین کاری بود که برای قدردانی از مقام والای شهید حججی می‌توانستیم انجام دهیم

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ولایتی در حاشیه معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تهران در جمع خبرنگار گفت: اولویت دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس واحدهای برون مرزی در کشورهای همسایه و اسلامی است. پیش از این واحدهایی ناکارآمد و بدون بازده در برخی کشورها تاسیس شده است اما الان سعی داریم واحدها را با کشورهای همسایه که مشترکات بیشتری در زمینه‌ دینی با یکدیگر داریم، گسترش دهیم.

وی درباره عدم حضور یکی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد در جلسات بیان کرد: ایشان همچنان عضو هیات امنای دانشگاه هستند و هر زمان که تمایل داشته باشند می توانند در جلسات شرکت کنند.

رئیس هیات امنای دانشگاه درباره نامگذاری واحد نجف آباد به نام شهید حججی گفت: این شهید افتخار ملی کشور است. از یک سو از شهادت این شهید متاثر شدیم اما از سوی دیگر به خود می بالیم که جوانان کشور برای امنیت و دفاع از اسلام گام برمی دارند. بضاعت دانشگاه آزاد در این حد بود که نام این شهید بزرگوار را بر واحد نجف آباد قرار دهد و این کمترین کاری بود که می توانست در حق این شهید والا انجام شود.

201

کد خبر: 826752

وب گردی

وب گردی