معرفی هیات انتخاب جشنواره فیلم سبز

هیات انتخاب بخش تجسمی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز از ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز، این جشنواره از 18 تا 24 شهریور ماه به دبیری فرهاد توحیدی در تهران و سراسر کشور به طور همزمان برگزار می شود.

داوران این جشنواره شامل افشین بختیار، مهدیه جعفری،علی جهانشاهی، بهراد جوانبخت، هدا حدادی ، سعید روانبخش و فاطمه شفیعی هستند.

افشین بختیار

متولد 1329 و فارغ التحصیل رشته برق صنعتی دانشگاه علم و صنعت، دارای درجه یک هنری معادل دکتری ـ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. عکاسی از طبیعت، معماری، مردمی، صنعتی و هوایی از ایران و میراث فرهنگی و آثار باستانی از مله تخصص های بختیار به حساب می آید. وی عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت ایران و انجمن تمدن سبز هنرمندان حامی محیط زیست است.

مهدیه جعفری

متولد 1353، دارای دکتری منابع طبیعی- شیلات و هنرآموخته دوره عالی انجمن خوشنویسان ایران است. فعالیتهای تخصصی او در حوزه پژوهش و آموزش محیط زیست و فرهنگسازی حفاظت از طبیعت و مدیریت پسماند است.

سعید روانبخش

متولد 1345 و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر تهران است. وی همچنین فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته ارتباط تصویری را دارد. روانبخش دیپلم سفال و سرامیک خود را نیز از کِلِی استودیو. کالیفرنیا- آمریکا دریافت کرده است.

بهراد جوانبخت

متولد 1355 و داری مدرک لیسانس گرافیک از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. وی عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران بوده و از هنرمندان پر کار در عرصه گرافیک معاصر ایران به حساب می آید.

هدا حدادی

متولد 1355 و فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک - دانشگاه هنراست. وی نویسنده، شاعر، تصویرگرو چاپ بیش از پنجاه عنوان کتاب را در کارنامه هنری خود دارد.

علی جهانشاهی

متولد 1344 و فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه تهران است. وی به عنوان نسل دوم کاریکاتوریست های ایرانی جوایز متعددی را از جشنواره های معتبر بین المللی از آن خود کرده است.

فاطمه شفیعی علویجه

متولد 1351 و کارشناس ارشد مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست و کارشناس سازمان حفاظت محیط زیست است.

ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز به دبیری فرهاد توحیدی در تهران و سراسر کشور به طور همزمان برگزاری می شود.

502

کد خبر: 826756

وب گردی

وب گردی