آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس

بررسی صلاحیت بطحایی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه علنی مجلس آغاز شد.

به گزارش اسکانیوز ؛ بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم از صبح امروز (سه شنبه، 24 مرداد ماه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر آغاز شده است.

رئیس جمهور در آغاز این جلسه به دفاع از برنامه پیشنهادی خود پرداخت و وزیران پیشنهادی خود را معرفی کرد و اکنون که اظهارات نمایندگان مخالف و موافق به پایان رسیده است، نوبت بررسی صلاحیت سیدمحمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است.

گفتنی است، بحث و بررسی برنامه تک تک وزیران به ترتیب حروف الفبای وزارتخانه انجام می گیرد که بر این اساس به ترتیب صلاحیت وزیران پیشنهادی وزارتخانه های آموزش و پرورش، ارتباطات و فن آوری اطلاعات، اطلاعات، اقتصاد، امور خارجه، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، دادگستری، دفاع، راه و شهر سازی، صنعت معدن تجارت، علوم تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور ، نفت، نیرو و وزرش و امور جوانان بررسی می‎شود.

درمورد هر وزیر دو نفر از نمایندگان مخالف و دو نفر از نمایندگان موافق با حفظ ترتیب یک­‌ نفر مخالف و موافق هرکدام براى مدت 15 دقیقه فرصت خواهند داشت، پس از آن وزیر و در صورت صلاح‌دید رئیس جمهور به مدت 30 دقیقه براى دفاع از برنامه و صلاحیت وزیر مطروحه وقت خواهند داشت.

کد خبر: 826831

وب گردی

وب گردی